Komunikaty PR

Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje" marki Škoda

2023-07-21  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.19 MB )

Dla marki Škoda ważne jest aktywne wspieranie odważnych i ambitnych kobiet, które mogą być dla wszystkich przykładem i inspiracją w dążeniu do wyznaczonych celów. W związku z tym, producent samochodów ponownie został oficjalnym partnerem prestiżowej edycji wyścigu kolarskiego Tour de France Femmes. W tym roku, aby jeszcze silniej dopingować swoją lokalną ambasadorkę, polski zespół marki Škoda przygotował kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”, która potrwa do 31 lipca 2023r.

20 lat partnerstwa

Škoda wspiera najważniejszy wyścig kolarski świata już po raz 20. z rzędu. Tegoroczna edycja Tour de France potrwa od 1 do 23 lipca, a edycja Tour de France Femmes od 23 do 30 lipca. Na trasie tradycyjnie obecni będą przedstawiciele marki. Kolarzy, kierownictwo i organizatorów wspierać będą najnowsze modele producenta. Škoda ponownie jest też sponsorem zielonej koszulki noszonej przez najlepszego sprintera.

Wsparcie kobiecej społeczności

Podczas ubiegłorocznej edycji Tour de France Femmes ambasadorka marki Škoda w Polsce – Katarzyna Niewiadoma - osiągnęła ogromny sukces, zajmując 3. miejsce w klasyfikacji generalnej wieloetapowego wyścigu kolarskiego. W tym roku, aby jeszcze silniej wyrazić swoje wsparcie, Škoda przygotowała kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”. W jej ramach powstały materiały reklamowe prezentujące wizerunek ambasadorki, które promowane są w social mediach oraz w kanałach OOH (reklamy zewnętrzne).

- Współpraca z tak utalentowaną kolarką, jaką jest Kasia Niewiadoma, to dla naszej marki ogromny zaszczyt i radość. Podczas zeszłorocznej edycji Tour de France Femmes nasza sportowczyni dała z siebie wszystko oraz pokazała, jak na wiele ją stać, zajmując zaszczytne 3. miejsce w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego wydarzenia. Cieszymy się, że w tym roku mamy okazję wspierać Kasię w realizacji jej życiowej pasji. Pasji napędzającej do ciągłego pokonywania barier i odkrywania nowych możliwości, a także gwarantującej wiele kilometrów pełnych emocji i triumfów – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM.

Kampania zwraca również uwagę na fakt, że wyścig nie rozpoczyna się w momencie startu, tylko dużo wcześniej. W związku z tym w social mediach marki Škoda prezentowany jest cykl materiałów video, relacjonujących 2-tygodniowe przygotowania Kasi Niewiadomej do udziału w Tour de France Femmes. W stories pojawia się również specjalnie zaprojektowany zegar - odmierzający pozostałe do startu godziny. Wspólne odliczanie rozpoczęło się 10 lipca pod hasłem #Gotowadostartu. Dołącz do Škody i odkrywaj pasję kolarstwa oczami Kasi Niewiadomej​!

Nowa kampania potrwa od 1 do 31 lipca 2023r. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa Biuro prasowe
2024-08-01 | 14:00

Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa

W stolicy Małopolski po raz 13. odbędzie się największa charytatywna sztafeta biznesowa – Poland Business Run. W biegu weźmie udział ponad 40 000 osób na całym świecie, z
Sport STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
2024-07-30 | 15:30

STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów

2 i 3 sierpnia br. na placu parkingowym przy dawnej bramie FSO pod adresem ul. Jagiellońska 88 w Warszawie odbędą się „Dni Testów rowerów STORM". W ramach
Sport Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
2024-07-30 | 10:00

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 wystartowały w piątek 26 lipca. Sportowcy żyją jednak imprezą już od dawna, a wraz z nimi fani śledzący ich aktywność w mediach społecznościowych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.