Komunikaty PR

Tu poczytają dziecku przez całe wakacje. Warto przyjść i posłuchać

2023-07-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Nie tylko biblioteki nadają się do publicznego czytania dzieciom. W Warszawie bajek i powieści można teraz posłuchać też „pod chmurką”. Wszystko za sprawą spotkań z książką i towarzyszących im zabaw, jakie przez całe wakacje prowadzone są w ogrodach na dachu Galerii Północnej.


Zabawy „pod chmurką” i stos książek do przeczytania latem. Północna zachęca najmłodszych, aby w wakacje nie rezygnowali z lektury. Pomóc ma w tym publiczne czytanie połączone z animacjami, które galeria organizuje przez całe wakacje, od poniedziałku do piątku, w swoich ogrodach na dachu.

Lista pozycji, które można tu posłuchać na żywo jest długa. Wypełniają ją zarówno doskonale znane bajki i baśnie dla młodszych dzieci, jak również współczesne przeboje literatury dla maluchów.

– Poza bibliotekami czy księgarniami, w Polsce jest mało miejsc, w których dzieciom czyta się publicznie, a praktycznie w ogóle nie ma takich, gdzie czytanie na żywo odbywa się na świeżym powietrzu. Naszym cyklem wakacyjnych wydarzeń wypełniamy tę lukę – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej.

– Jednocześnie chcemy zwrócić uwagę na to, jak ważne dla wychowania i edukacji dziecka jest czytanie mu każdego dnia minimum przez 20 minut. Dzięki temu najmłodsi rozwijają język i pamięć, uczą się myślenia, rozbudzają w sobie ciekawość do świata, a także – co równie istotne - relaksują się – mówi.

W tym w Północnej pomaga otoczenie, w jakim przez 5 dni w tygodniu czytane są książki. Każde spotkanie z literaturą odbywa się w zielonych ogrodach, a także w sąsiedztwie placów zabaw, na których najmłodsi mogą bawić się po wysłuchaniu opowieści.

Spotkania z książkami prowadzone są natomiast przez doświadczonych animatorów, którzy nie tylko czytają dzieciom w ogrodach, ale także organizują najmłodszym różne zabawy ruchowe. Tym samym zachęcają dzieci do przygody, aktywności i integracji z rówieśnikami.

– Nie chcieliśmy, aby była to kolejna jednorazowa akcja czytania dzieciom. Przeciwnie, zależało nam na cyklicznym wydarzeniu, które pomoże dzieciom odkryć literaturę, a także będzie angażujące łącząc w sobie odkrywanie literatury i dobrą zabawę – mówi.

W sumie w lipcu i sierpniu Północna zorganizuje kilkadziesiąt takich spotkań dla dzieci. Każde odbędzie się w ogrodach na dachu od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 16.00. Wstęp jest bezpłatny. W przypadku złej pogody, czytanie odbywać będzie się wewnątrz galerii przy strefie restauracyjnej na 2. piętrze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta Biuro prasowe
2024-08-02 | 11:58

Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta

W codziennym jadłospisie najmłodszych brakuje produktów zbożowych – spożywają je w niewystarczającej ilości, a na dodatek jedzą za mało posiłków z pełnego
Dziecko Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
2024-08-01 | 13:55

Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!

FestiwaLove wakacje w Atrium Biała wciąż trwają! Przed nami pięć festiwalowych spotkań, a każde z nich poświęcone innej tematyce, związanej z różnymi wydarzeniami. Zapraszamy
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.