Komunikaty PR

Uspokój umysł i przyspiesz na biegowym szlaku w nowych ASICS FUJI SPEED 2

2023-08-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.31 MB )

Marka ASICS wprowadza na rynek produkty skierowane do entuzjastów trailu, podkreślając uspokajającą moc biegania w terenie. Główną rolę w najnowszej kolekcji odgrywa model FUJI SPEED 2, który został znacząco odświeżony od czasu ubiegłorocznej premiery.

W butach FUJI SPEED 2 oryginalna płytka PEBAX została zastąpiona karbonową płytką TPU na całej długości, co zapewnia bardziej dynamiczne odbicie i zwiększoną stabilność boczną. Zmianie uległ również materiał podeszwy środkowej. Jest wyposażony w piankę FF BLAST PLUS, która odpowiada za lżejsze oraz bardziej energiczne wrażenia z biegu.

Zaktualizowana, tkana cholewka w połączeniu z klinowym oraz lekko wyściełanym językiem gwarantuje idealną blokadę śródstopia. Poza ograniczeniem możliwości przedostania się do buta zanieczyszczeń, podwyższa także ogólny komfort podczas biegania w terenie.

Prawdziwą inspirację przy aktualizacji modelu FUJI SPEED 2 czerpaliśmy z ultraszybkich butów MAGIC SPEED. Staraliśmy się przenieść najlepsze cechy obuwia asfaltowego na stricte trailowe. Dodając płytkę z włókna węglowego i podeszwę środkową FF BLAST PLUS, stworzyliśmy but, który pozwala zwiększyć tempo bez uszczerbku dla przyczepności oraz komfortu. Model został solidnie przetestowany przez naszych sportowców. Warto wspomnieć, że Stian Angermund został w czerwcu mistrzem świata w Short Trail, mając na nogach właśnie ASICS FUJI SPEED 2 – mówi Magdalena Gassebner, Senior Product Marketing Specialist w ASICS.

Miałem okazję mocno przetestować model ASICS FUJI SPEED 2. Buty są bardzo wygodne, trwałe i szybkie. To funkcjonalny model na pokonywanie dłuższych odległości przełajowych. Lekki materiał zwiększa wytrzymałość cholewki na otarcia wywołane kamieniami i korzeniami. Tymczasem sznurowadła zmniejszają ucisk zewnętrznej części stopy, a jednocześnie zapewniają wspierające dopasowanie. Zaawansowane technologie pozwalają uzyskać płynniejszy bieg oraz gładki zbieg nawet na najbardziej technicznych szlakach – dodaje Andrzej Witek, ambasador ASICS.

Premierze FUJI SPEED 2 towarzyszy najnowsza kolekcja odzieży FUJITRAIL. Jej kluczowe elementy obejmują wodoodporną kurtkę trailową, koszulkę oraz spodenki wyposażone w technologię ACTIBREEZE i szybkoschnące tkaniny ASICS. Wszystkie produkty posiadają elementy odblaskowe, które poprawiają widoczność w warunkach słabego oświetlenia.

Buty ASICS FUJI SPEED 2 oraz pozostałe produkty z kolekcji FUJITRAIL są dostępne od 1 sierpnia na ASICS.com i ButyJana.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa Biuro prasowe
2024-08-01 | 14:00

Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa

W stolicy Małopolski po raz 13. odbędzie się największa charytatywna sztafeta biznesowa – Poland Business Run. W biegu weźmie udział ponad 40 000 osób na całym świecie, z
Sport STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
2024-07-30 | 15:30

STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów

2 i 3 sierpnia br. na placu parkingowym przy dawnej bramie FSO pod adresem ul. Jagiellońska 88 w Warszawie odbędą się „Dni Testów rowerów STORM". W ramach
Sport Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
2024-07-30 | 10:00

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 wystartowały w piątek 26 lipca. Sportowcy żyją jednak imprezą już od dawna, a wraz z nimi fani śledzący ich aktywność w mediach społecznościowych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.