Komunikaty PR

W „Świątecznej Aurze” - kolekcja polskiej marki Kovalowe

2020-12-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events

Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

W specjalnej, limitowanej edycji znaleźć można bluzki Aura w kolorze czerwonym i białym, bluzkę Multi oraz garnitur w mieniących się niebiesko-zielonych barwach. Projekty z najnowszej kolekcji to odpowiedź marki Kovalowe na aktualne potrzeby kobiet, które planują spędzić świąteczny czas w domowym zaciszu, czując się przy tym pięknie i wygodnie.

Kovalowe to duet sióstr, który z powodzeniem wkroczył na modowy rynek dwa lata temu. Kolekcje tej polskiej marki, takie jak „New Romantic” czy „Woman” prezentowane były na licznych wydarzeniach modowych w Polsce oraz w Europie podczas Fashion Week w Berlinie, Mediolanie i Paryżu. Najnowszy projekt Kovalowe zrealizowany został z myślą o nadchodzących Świętach Bożego Narodzenia i Nowym Roku. Stąd kolorystyka typowo zimowa i świąteczna, w której królują biel, czerwień i zieleń. Jednak poszczególne produkty z kolekcji „Świąteczna Aura” zostały zaprojektowane w sposób uniwersalny, tak, aby mogły stać się elementem całorocznych stylizacji. Marka dbając o aspekt ekologiczny, wyprodukowała kolekcję w limitowanym nakładzie. To odpowiedź na wszechobecny konsumpcjonizm, przeciwieństwo do działań sklepów sieciowych.

Dzięki najnowszej kolekcji każda kobieta - bez względu na wiek, rozmiar, typ figury, poczuje się wyjątkowo i kobieco. Pomoże w tym z pewnością bluzka AURA, która dopasowuje się do każdego rodzaju sylwetki, jest wygodna, praktyczna i dostępna do rozmiaru XXXL. Konstrukcja krótszej falbany na przodzie bluzki została wykonana w taki sposób, aby ukryć wszelkie niedoskonałości. Dekoracyjne „skrzydełka” kształtują linię ramion. Dzięki wiązaniom przy szyi można nosić bluzkę na wiele sposobów, według własnych upodobań. AURA dostępna jest w kolorze białym i czerwonym.

Niestandardową propozycją marki jest koszula MULTI z odpinanymi rękawami oraz kołnierzem. Konstrukcja jest zaprojektowana tak, aby szybko i łatwo zmieniać zestawienia koszuli. Wystarczy odpiąć daną część i cieszyć się zupełnie nową stylizacją. Do wyboru jest albo wersja minimalistyczna, albo pełna efektownych detali (ozdobny kołnierz, szersze rękawy). Bluzka dostępna jest w kolorze białym.

Kolekcja „Świąteczna Aura” została wzbogacona także o zestaw limitowany – damski garnitur z wielofunkcyjnym paskiem. Mieniące się niebiesko-zielone kolory przypominają nam o magii świąt. Garnitur uszyty jest z lnu, w pięknej, niespotykanej kolorystyce. Dostępny ze spódnicą midi lub mini.

Uniwersalność, wygoda, elegancja, kobiecość to główne cechy kolekcji „Świąteczna Aura”, która dostępna jest w sprzedaży na stronie internetowej projektantek. 

 

Więcej informacji na stronach:

http://kovalowe.pl

https://www.instagram.com/kovalowe/

https://www.facebook.com/kovalowee/

 

Zdjęcia do sesji: Ola Bodnaruś

Modelki, Model: Katarzyna Zając, Karolina Maślach, Grzegorz Kowal

Makijaż: Make-up Artist Paula Puto
Fryzury: Studio Duet Agnieszka Buczek

Lokalizacja sesji: Karczma Jorgula Nowa Dęba

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lucky Monday PR&Events
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.