W „Świątecznej Aurze” - kolekcja polskiej marki Kovalowe

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
W specjalnej, limitowanej edycji znaleźć można bluzki Aura w kolorze czerwonym i białym, bluzkę Multi oraz garnitur w mieniących się niebiesko-zielonych barwach. Projekty z najnowszej kolekcji to odpowiedź marki Kovalowe na aktualne potrzeby kobiet, które planują spędzić świąteczny czas w domowym zaciszu, czując się przy tym pięknie i wygodnie.
Kovalowe to duet sióstr, który z powodzeniem wkroczył na modowy rynek dwa lata temu. Kolekcje tej polskiej marki, takie jak „New Romantic” czy „Woman” prezentowane były na licznych wydarzeniach modowych w Polsce oraz w Europie podczas Fashion Week w Berlinie, Mediolanie i Paryżu. Najnowszy projekt Kovalowe zrealizowany został z myślą o nadchodzących Świętach Bożego Narodzenia i Nowym Roku. Stąd kolorystyka typowo zimowa i świąteczna, w której królują biel, czerwień i zieleń. Jednak poszczególne produkty z kolekcji „Świąteczna Aura” zostały zaprojektowane w sposób uniwersalny, tak, aby mogły stać się elementem całorocznych stylizacji. Marka dbając o aspekt ekologiczny, wyprodukowała kolekcję w limitowanym nakładzie. To odpowiedź na wszechobecny konsumpcjonizm, przeciwieństwo do działań sklepów sieciowych.
Dzięki najnowszej kolekcji każda kobieta - bez względu na wiek, rozmiar, typ figury, poczuje się wyjątkowo i kobieco. Pomoże w tym z pewnością bluzka AURA, która dopasowuje się do każdego rodzaju sylwetki, jest wygodna, praktyczna i dostępna do rozmiaru XXXL. Konstrukcja krótszej falbany na przodzie bluzki została wykonana w taki sposób, aby ukryć wszelkie niedoskonałości. Dekoracyjne „skrzydełka” kształtują linię ramion. Dzięki wiązaniom przy szyi można nosić bluzkę na wiele sposobów, według własnych upodobań. AURA dostępna jest w kolorze białym i czerwonym.
Niestandardową propozycją marki jest koszula MULTI z odpinanymi rękawami oraz kołnierzem. Konstrukcja jest zaprojektowana tak, aby szybko i łatwo zmieniać zestawienia koszuli. Wystarczy odpiąć daną część i cieszyć się zupełnie nową stylizacją. Do wyboru jest albo wersja minimalistyczna, albo pełna efektownych detali (ozdobny kołnierz, szersze rękawy). Bluzka dostępna jest w kolorze białym.
Kolekcja „Świąteczna Aura” została wzbogacona także o zestaw limitowany – damski garnitur z wielofunkcyjnym paskiem. Mieniące się niebiesko-zielone kolory przypominają nam o magii świąt. Garnitur uszyty jest z lnu, w pięknej, niespotykanej kolorystyce. Dostępny ze spódnicą midi lub mini.
Uniwersalność, wygoda, elegancja, kobiecość to główne cechy kolekcji „Świąteczna Aura”, która dostępna jest w sprzedaży na stronie internetowej projektantek.
Więcej informacji na stronach:
http://kovalowe.pl
https://www.instagram.com/kovalowe/
https://www.facebook.com/kovalowee/
Zdjęcia do sesji: Ola Bodnaruś
Modelki, Model: Katarzyna Zając, Karolina Maślach, Grzegorz Kowal
Makijaż: Make-up Artist Paula Puto
Fryzury: Studio Duet Agnieszka Buczek
Lokalizacja sesji: Karczma Jorgula Nowa Dęba

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.