Komunikaty PR

Wchodzisz do kuchni, a tam... kosmos! Nowa kampania IKEA!

2023-04-21  |  12:00
Biuro prasowe

Ile razy próbowaliśmy przeorganizować kuchnię tak, aby było w niej więcej miejsca? Przekładaliśmy przedmioty z szuflad na półki, a te rzadko używane upychaliśmy na górnych szafkach, czy nad lodówką? Tymczasem eksplorując przestrzeń kuchenną możemy odkryć zupełnie nowe miejsca i wykorzystać je dzięki prostym, trwałym i łatwym do zastosowania produktom IKEA. Zyskujemy w ten sposób lepiej zorganizowaną i funkcjonalną kuchnię, jednocześnie pozbywając się stresu związanego z brakiem porządku.

Astronautka w kuchni

Zabaw się w odkrywcę i z pomocą IKEA zobacz, jak duży potencjał na przechowywanie skrywa Twoja kuchnia. W każdej, nawet najbardziej zagraconej i maleńkiej kuchni, na odkrycie czekają nieznane zakamarki. ​Nowa kampania pokazuje, że aby wprowadzić zmianę na lepsze, wystarczy kilka małych, niedrogich, ale pomysłowych rozwiązań.

Głównym bohaterem jednego ze spotów jest solidny kosz ze stali proszkowanej z klipsem PÅLYCKE. To dzięki niemu zyskamy więcej miejsca na ściereczki, akcesoria kuchenne czy nasze ulubione kubki. Zamiast gromadzenia przypraw na blacie umieśćmy je na półeczkach ÖBONÄS mocowanych do glazury, szyby lub lodówki za pomocą przyssawek. Dzięki temu przyprawy są zawsze pod ręką, a my zyskujemy więcej miejsca na blacie. Półka VARIERA wstawiana do szafek pozwala ułożyć naczynia na dwóch poziomach, zamiast ustawiania ich w niestabilne piramidy. Kiedy każdy, nawet najmniejszy przedmiot zajmie swoje miejsce, łatwiej będzie utrzymać porządek, a my zyskamy satysfakcję z czystej, dobrze zorganizowanej przestrzeni.

Dlaczego bohaterką kampanii jest astronautka? Ponieważ właśnie tak może się poczuć każdy, kto z pomocą wyjątkowo sprytnych rozwiązań IKEA odkryje nowe przestrzenie w swojej kuchni – niczym eksplorujący nieznane obszary pozaziemskie badacz. Twórcy kampanii znów postawili na filmową wizję spotu reklamowego. To już czwarta odsłona, między innymi po najbardziej stylowej kampanii IKEA, nawiązującej do serialu w stylu Dynastii z lat 80, czy do filmowych pogromców potworów w spocie reklamowym ‘Z IKEA wszystko Ci się ułoży’, przedstawiającym walkę z plątaniną kabli, niczym z wielkim wielogłowym smokiem. Tym razem scenka dzieje się w kosmosie, astronautka lewituje w przestrzeni, a produkty IKEA przesuwają się obok niej niczym zawieszone w próżni. W tle słychać epicką muzykę Richarda Straussa wykorzystaną w filmie Odyseja Kosmiczna. Kiedy aktorka sięga po obiekt, okazuje się, że tak naprawdę znajduje się we własnej kuchni, gdzie odkrywa właśnie nowe miejsca.

„Celem IKEA od lat jest inspirowanie do zmian na lepsze. Nawet drobiazgi są w stanie sprawić, że poczujemy się lepiej w swoim domu. Według naszego ostatniego raportu IKEA Życie w domu 2022, ponad 60 procent Polek i Polaków jest sfrustrowanych nieporządkiem panującym w ich mieszkaniach oraz brakiem miejsca. W IKEA wiemy najlepiej jak temu zaradzić, dlatego dzielimy się tą wiedzą i pomysłami” – mówi Karolina Szabłowska, Kierowniczka ds. Komunikacji Marketingowej IKEA Retail Polska

O kampanii

Ogólnopolska kampania wystartowała 14.04.2023 r. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szeroko zasięgowe media, takie jak telewizja (spoty 30” i 2x 15”) i digital (spoty 2x 30”, 2x 15” 5x6”), a w ramach niego działania display: video (YouTube), serwisy VOD oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, Tik Tok) i współpraca z influencerami. Wykorzystano także Google i programy lojalnościowo-rabatowe. Pojawią się także nowe treści na kanałach własnych marki. O kampanii będzie można usłyszeć również w radio oraz serwisach audio. Przygotowano też aktywacje dla Klubowiczów IKEA Family.

Za produkcję spotów do telewizji i digitalu odpowiada FilmReaktor. Reżyserią zajął się Łukasz Zabłocki, a scenografią Zuzanna Słomiska we współpracy z Katarzyną Jaros - Puzio - projektantką oraz Krajową Liderką ds. Architektury Wnętrz, IKEA Retail, Polska). Kampanię stworzyła agencja VMLY&R Polska. Za strategię odpowiada Ewa Sypien, kreację przygotował team Dorota Piekarska, Paulina Weisgerber i Natalia Borawska, Magdalena Michalska odpowiadała za produkcję z ramienia agencji a za proces i Client Engagement - Aleksandra Maleszyk. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, komunikacją PR – Garden of Words, a działaniami klubu IKEA Family – Loyality Point.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Metal pod kompleksową ochroną Biuro prasowe
2024-08-06 | 14:00

Metal pod kompleksową ochroną

Wykonane z metalu meble czy też inne elementy wyposażenia i dekoracji ogrodu to nadal popularny wybór. Wdzięcznie uzupełniają przydomowy krajobraz, wpisując się we
Dom Ochrona drewna wewnętrznego
2024-08-06 | 12:00

Ochrona drewna wewnętrznego

Drewno we wnętrzach to trend, który nigdy nie odchodzi w zapomnienie. Podążając za aktualną modą na naturalność w świecie designu, wciąż chętnie sięgamy po wykonane z tego
Dom Raport wzorniczy Domoteki z Salone del Mobile 2024 już dostępny!
2024-08-06 | 11:00

Raport wzorniczy Domoteki z Salone del Mobile 2024 już dostępny!

Jakie są najnowsze trendy w urządzaniu wnętrz? I jakie wnioski architekci i projektanci wynieśli z tegorocznej edycji Salone del Mobile, najbardziej prestiżowych międzynarodowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Konsument

Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana

Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.

Podróże

Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem

Stylista zaznacza, że nie dla niego zatłoczone kurorty, plaże zastawione parawanami i długie kolejki turystów. Jego zdaniem takie warunki absolutnie nie sprzyjają wypoczynkowi, dlatego też stara się unikać podróży w sezonie wakacyjnym. Jak podkreśla, upały najlepiej znosi w mieście i niestraszne mu skąpane w słońcu ulice i nagrzane samochody. Z kolei na wczasy Tomasz Jacyków zazwyczaj wybiera się w czerwcu lub we wrześniu.