Wirtualna sztafeta GLS przed Poland Business Run 2023
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Dobro, uśmiech, przyjaźń, a w rezultacie realna pomoc. Tak właśnie wsparcie beneficjentom tegorocznego Poland Business Run okazuje GLS Poland, partner logistyczny i sponsor główny wydarzenia.
„A Ty co dobrego podałbyś dalej?” - tym pytaniem GLS Poland zachęca wszystkich do wsparcia beneficjentów tegorocznego Poland Business Run, wydarzenia, które od lat jest jedną z ważniejszych imprez charytatywnych i biegowych na mapie Polski. W tym roku GLS Poland motywuje biegaczy i publikę Poland Business Run w wyjątkowy sposób na swoich kanałach w social mediach. Dzięki wirtualnej sztafecie każda osoba, która skomentuje post na Facebooku lub Instagramie GLS Poland i dodatkowo oznaczy innego uczestnika, przyczynia się do wsparcia beneficjentów biegu.
- Tym razem zorganizowaliśmy „wirtualną sztafetę”, w której każdy komentarz pod naszym postem ma realną wartość równą 5 zł. Wszystkie zebrane w ten sposób pieniądze trafią do puli przekazywanej beneficjentom biegu – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland i zachęca do udziału w wydarzeniu.
Do akcji GLS włączyły się również znane osobistości, które będą przekazywać kolejnym osobom pałeczkę GLS, a ta na koniec, wraz z autografami, zostanie wystawiona na aukcję. Wśród znanych postaci tę specjalną pałeczkę przekazywać sobie będą lekkoatletka Dominika Baćmaga, youtuber Rafał Gębura, aktorki Kasia Glinka i Joanna Jabłczyńska oraz instagramerka Lili Antoniak.
36 tys. uczestników na starcie Poland Business Run
GLS nie tylko wspiera beneficjentów biegu, czyli osoby po amputacjach i mastektomii, ale także dostarcza pakiety startowe dla biegaczy. W tym roku na starcie pojawi się aż 36 tys. osób – na miejscu i wirtualnie, a 5-osobowe drużyny zmierzą się w sztafecie na 4 km. – Po raz kolejny stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem, by na czas dostarczyć wszystkim uczestnikom pakiety startowe. W tym roku było ich blisko 5 tys. więcej niż w 2022 roku. To bardzo mocno zmotywowało nas do pracy – podkreśla Małgorzata Markowska.
3 września w Krakowie na starcie Poland Business Run stawią się także pracownicy GLS z całej Polski. W firmowych barwach pobiegnie aż 93 osoby, czyli 19 drużyn. To o pięć ekip więcej niż rok temu. Poza udziałem w rywalizacji, GLS pojawi się także w miasteczku biegowym z własnym stoiskiem, na którym dostępnych będzie wiele atrakcji dla wszystkich przybyłych gości.
Małgorzata Markowska, GLS Poland
E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com
Telefon: +48 695 354 791
Adriana Kondratowicz, PR Expert
E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl
Telefon: + 48 502 332 358
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.
Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa
STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.