Komunikaty PR

Wyprawka szkolna w dobrej cenie z E.Leclerc

2023-08-16  |  12:00
Biuro prasowe

E.Leclerc z okazji zbliżającego się roku szkolnego 2023/24, przygotował nową ofertę dla uczniów z przyborami i akcesoriami szkolnymi. Produkty, które obejmie promocja to m.in. tornistry, zeszyty, długopisy czy buty sportowe. Oferta obowiązuje od 16.08 do 02.09.

 

W sklepach E.Leclerc pojawiła się oferta dla tych, którzy wyczekują pierwszego wrześniowego dzwonka i przygotowują się na nowe wyzwania. W asortymencie marki pojawił się szeroki wybór przyborów szkolnych takich jak zeszyty, ołówki, długopisy, kleje, nożyczki oraz inne artykuły niezbędne w plecaku każdego ucznia.

 

„Produkty szkolne E.Leclerc to gwarancja szerokiego wyboru, świetnej jakości oraz niskich cen. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom stawianym przez wszechobecną inflację proponujemy uczniom jakościowy wybór w dobrej cenie”.  – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor marketingu i sprzedaży E.Leclerc.

 

Koszt podstawowych przyborów dla ucznia

 

E.Leclerc znając upodobania i realia proponuje klientom jakościowe produkty w przystępnych cenach. W tym roku kolorowy i pojemny plecak można kupić już od 9,99 zł. Do niego niezbędny zestaw: piórnik oraz 10 zeszytów kupimy już za 14,89 zł. Flamastry i kredki z temperówką to koszty 7,98 zł. Natomiast miłośnicy wychowania fizycznego mogą rozglądać się za wygodnymi butami sportowymi w różnych kolorach w cenach od 49,99 zł.

Katalog obowiązuje od 16.08 do 02.09.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta Biuro prasowe
2024-08-02 | 11:58

Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta

W codziennym jadłospisie najmłodszych brakuje produktów zbożowych – spożywają je w niewystarczającej ilości, a na dodatek jedzą za mało posiłków z pełnego
Dziecko Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
2024-08-01 | 13:55

Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!

FestiwaLove wakacje w Atrium Biała wciąż trwają! Przed nami pięć festiwalowych spotkań, a każde z nich poświęcone innej tematyce, związanej z różnymi wydarzeniami. Zapraszamy
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.