Wyprawka szkolna w dobrej cenie z E.Leclerc
E.Leclerc z okazji zbliżającego się roku szkolnego 2023/24, przygotował nową ofertę dla uczniów z przyborami i akcesoriami szkolnymi. Produkty, które obejmie promocja to m.in. tornistry, zeszyty, długopisy czy buty sportowe. Oferta obowiązuje od 16.08 do 02.09.
W sklepach E.Leclerc pojawiła się oferta dla tych, którzy wyczekują pierwszego wrześniowego dzwonka i przygotowują się na nowe wyzwania. W asortymencie marki pojawił się szeroki wybór przyborów szkolnych takich jak zeszyty, ołówki, długopisy, kleje, nożyczki oraz inne artykuły niezbędne w plecaku każdego ucznia.
„Produkty szkolne E.Leclerc to gwarancja szerokiego wyboru, świetnej jakości oraz niskich cen. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom stawianym przez wszechobecną inflację proponujemy uczniom jakościowy wybór w dobrej cenie”. – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor marketingu i sprzedaży E.Leclerc.
Koszt podstawowych przyborów dla ucznia
E.Leclerc znając upodobania i realia proponuje klientom jakościowe produkty w przystępnych cenach. W tym roku kolorowy i pojemny plecak można kupić już od 9,99 zł. Do niego niezbędny zestaw: piórnik oraz 10 zeszytów kupimy już za 14,89 zł. Flamastry i kredki z temperówką to koszty 7,98 zł. Natomiast miłośnicy wychowania fizycznego mogą rozglądać się za wygodnymi butami sportowymi w różnych kolorach w cenach od 49,99 zł.
Katalog obowiązuje od 16.08 do 02.09.
![Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1050225673,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Za mało porcji zbóż w diecie polskich dzieci, pełne ziarno zbyt rzadko na ich ta
![Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!](/files/_uploaded/glownekonf_1676104464,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!
![Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto](/files/_uploaded/glownekonf_616035828,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.