Wystawa rysunków Andrzeja Mleczki i Black Friday w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Black Friday, czyli najgorętszy zakupowy dzień przypada w tym roku 26 listopada. Według tradycji „w czarny piątek” rabaty mają najwyższą wartość. Blue City do tego wydarzenia przygotowuje się podwójnie. Na klientów centrum czekają zniżki sięgające 80%. Na przykład w Hebe niektóre produkty kupimy taniej o 40%, w Duce o 25%, w Douglas o 30%, w Cross Jeans o 50%, a w sklepie z zegarkami Time Trend nawet o 80%. Specjalne promocje przygotowały również niektóre restauracje.
Spędzanie czasu w Blue City umili klientom wyjątkowa wystawa. Od 25 do 27 listopada na placu przy fontannie (poziom -1) zaprezentowanych zostanie aż 400 rysunków znanego satyryka Andrzeja Mleczki. Wybrane na wystawę prace artysty w zabawny sposób komentują otaczającą nas rzeczywistość, w tym relacje damsko-męskie, życie społeczne, towarzyskie, religijne i polityczne. Rysunki Mleczki słyną z wysmakowanego poczucia humoru, zabawy skojarzeniami, wnikliwej obserwacji i nakłaniającej do refleksji nutki ironii.
Andrzej Mleczko, który zadebiutował w roku 1971, jest autorem ponad dwudziestu tysięcy rysunków i ilustracji.
- Blue City od lat jest miejscem wydarzeń kulturalnych, stając się również ośrodkiem życia społecznego. Pomimo pandemii nie zrezygnowaliśmy z ich organizowania. – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City i dodaje: - Centra handlowe, ze względu na liczne działania prewencyjne i promujące odpowiedzialne zachowania są uznawane za jedne
z bezpieczniejszych miejsc publicznych. Ochrona Blue City nieustannie przypomina
o obowiązku noszenia maseczek i zachowywania dystansu, a liczne komunikaty głosowe, plakaty i spoty reklamowe przypominają o zasadach bezpiecznego przebywania w centrum.
Wstęp na wystawę, podobnie jak na inne wydarzenia organizowane przez Blue City, jest bezpłatny.
Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie
Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji
ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.