Komunikaty PR

Wystawa rysunków Andrzeja Mleczki i Black Friday w Blue City

2021-11-23  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Black Friday, czyli najgorętszy zakupowy dzień przypada w tym roku 26 listopada. Według tradycji „w czarny piątek” rabaty mają najwyższą wartość. Blue City do tego wydarzenia przygotowuje się podwójnie. Na klientów centrum czekają zniżki sięgające 80%. Na przykład w Hebe niektóre produkty kupimy taniej o 40%, w Duce o 25%, w Douglas o 30%, w Cross Jeans o 50%,  a w sklepie z zegarkami Time Trend nawet o 80%. Specjalne promocje przygotowały również niektóre restauracje.

Spędzanie czasu w Blue City umili klientom wyjątkowa wystawa. Od 25 do 27 listopada na placu przy fontannie (poziom -1) zaprezentowanych zostanie aż 400 rysunków znanego satyryka Andrzeja Mleczki. Wybrane na wystawę prace artysty w zabawny sposób komentują otaczającą nas rzeczywistość, w tym relacje damsko-męskie, życie społeczne, towarzyskie, religijne i polityczne. Rysunki Mleczki słyną z wysmakowanego poczucia humoru, zabawy skojarzeniami, wnikliwej obserwacji  i nakłaniającej do refleksji nutki ironii.

Andrzej Mleczko, który zadebiutował w roku 1971, jest autorem ponad dwudziestu tysięcy rysunków i ilustracji.

- Blue City od lat jest miejscem wydarzeń kulturalnych, stając się również ośrodkiem życia społecznego. Pomimo pandemii nie zrezygnowaliśmy z ich organizowania. – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City i dodaje: - Centra handlowe, ze względu na liczne działania prewencyjne i promujące odpowiedzialne zachowania są uznawane za jedne
z bezpieczniejszych miejsc publicznych. Ochrona Blue City nieustannie przypomina
o obowiązku noszenia maseczek i zachowywania dystansu, a liczne komunikaty głosowe, plakaty i spoty reklamowe przypominają o zasadach bezpiecznego przebywania w centrum.  

Wstęp na wystawę, podobnie jak na inne wydarzenia organizowane przez Blue City, jest bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:00

Laurastar i JEMIOL łączą siły - współpraca na rzecz perfekcji w modzie

Szwajcarska marka Laurastar, znana na całym świecie z innowacyjnych rozwiązań w pielęgnacji tkanin, nawiązała współpracę z topową polską marką modową JEMIOL. To połączenie
Moda Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji
2024-10-28 | 08:00

Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji

Szpilki od Manufaktury Obuwia - must have jesiennych stylizacji   Miłośniczki butów na wysokich obcasach nie mogą narzekać na brak fasonów, które
Moda ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024
2024-10-21 | 12:00

ZADRY, SNY I REKONWALESCENCJA. ZNAMY FINALISTÓW KONKURSU ZŁOTA NITKA 2024

To oni powalczą o nagrody i uwagę świata mody. Znamy nazwiska finalistów konkursu Złota Nitka 2024, organizowanego przez Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. W gali finałowej swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.