Big-Active z kampanią herbat zielonych
Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty zielone to najważniejsza kategoria marki Big-Active, wyróżniająca się nieoczywistymi połączeniami smakowymi wysokiej jakości zielonej herbaty z owocami i barwnymi płatkami kwiatów. Obejmuje ona zarówno herbaty w torebkach, jak i liściaste, w 13 wersjach smakowych, w tym wariant zawierający 100% czystej zielonej herbaty.
Pod koniec września marka Big-Active wystartowała z kampanią promującą swoje portfolio herbat zielonych. W telewizji, na kanałach głównych TVN, TVP i Polsat oraz na kanałach tematycznych, reklama emitowana będzie do początku listopada. Z kolei, w serwisach VoD kampania potrwa do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty Big-Active dostępne są w sklepach stacjonarnych, a także na stronie e-sklepu firmy „Herbapol-Lublin”: https://e-herbapol.com.pl
O marce Big-Active
Marka Big-Active oferuje najszerszy wybór oryginalnych smaków herbat czarnych, białych i czerwonych i zielonych. To marka nowoczesna i innowacyjna, której nieodłącznymi cechami są indywidualny charakter, różnorodność oraz wysoka jakość produktów. Produkty Big-Active to ciekawe kompozycje wysokiej jakości herbaty, owoców i barwnych płatków kwiatów, które dają naparowi niepowtarzalny smak.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.