Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-04-04Wystartowała kampania marketingowa Danio! Mały Głód poznaje nowość marki
Wystartowała kampania marketingowa Danio! Mały Głód poznaje nowość marki
Napiłbyś się Danio? Te słowa padają – po raz pierwszy w historii istnienia postaci – z ust Małego Głoda w spocie reklamowym, który od początku kwietnia emitowany jest w telewizji w ramach nowej kampanii marki Danio.
2024-04-04Relaks u dentysty? To możliwe! Na czym polega znieczulenie gazem rozweselającym
Relaks u dentysty? To możliwe! Na czym polega znieczulenie gazem rozweselającym
Regularne wizyty w gabinecie stomatologicznym, kontrola stanu zębów oraz dziąseł powinny być nawykiem utrwalanym już od najmłodszych lat.
2024-04-04Generacja Z: Ponad 86% przynajmniej raz w miesiącu kupuje online
Generacja Z: Ponad 86% przynajmniej raz w miesiącu kupuje online
Ponad 86% młodych Polaków przynajmniej raz w miesiącu kupuje online lub w aplikacji mobilnej
2024-04-04Palworld – stworki podbijają gamingowy świat
Palworld – stworki podbijają gamingowy świat
25 milionów graczy, w tym 10 milionów na konsolach Xbox serii X i S. Właśnie takimi „okrągłymi” liczbami mogła pochwalić się zaledwie po miesiącu od premiery 19 stycznia 2024 roku gra Palworld wydana przez studio Pocketpair.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Teatr

Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania

Aktorka podkreśla, że na razie nie widzi dla siebie miejsca w polskich produkcjach. Z jej obserwacji wynika, że reżyserzy skupiają się teraz na innej grupie wiekowej i właśnie dlatego dużo pracy ma młode pokolenie. Joanna Trzepiecińska nie ubolewa jednak z tego powodu, bo choć nie dostaje propozycji od twórców filmów i seriali, to dużo występuje na teatralnych scenach – w spektaklach i recitalach.

Farmacja

Bioinformatyczne narzędzia ułatwiają diagnostykę opartą na danych genetycznych. W Polsce dostęp do niej wciąż jest niewystarczający

Głównie na rynek amerykański trafiają rozwiązania z zakresu diagnostyki genetycznej opracowywane na całym świecie, również w Polsce. Na rodzimym rynku wciąż brakuje spójnych działań na rzecz przeprowadzania takich badań i ich wykorzystywania w praktyce klinicznej. Strategia powinna obejmować m.in. stworzenie ram prawnych, odpowiednią wycenę i kształcenie kadr. Jak się okazuje, choć teoretycznie możemy w leczeniu nowotworów sięgać już po terapie celowane, to nakłady na badania umożliwiające ich odpowiedni dobór stanowią zaledwie ułamek procenta wydatków na onkologię.