News powiązane z Orange Warsaw Festival

2015-12-11 | 06:30
Media i PR
Organizator Open’era i Orange Polska łączą siły. Chcą konkurować z innymi festiwalami muzycznymi w Europie News powiązane z Orange Warsaw Festival

Organizator Open’era i Orange Polska łączą siły. Chcą konkurować z innymi festiwalami muzycznymi w Europie

Orange Warsaw Festival i Open’er Festival, czyli dwa największe wydarzenia muzyczne, będą się uzupełniały programowo. Alter Art, organizator gdyńskiego festiwalu, i Orange Polska, sponsor warszawskiej imprezy, rozpoczynają współpracę. Wspólnymi siłami chcą do Polski przyciągać najlepszych i najbardziej popularnych artystów i w ten sposób umacniać swoją pozycję na rynku największych europejskich festiwali.
więcej
2014-05-21 | 06:00
Muzyka
Rusza sezon koncertów i festiwali. Dwa największe już w czerwcu

Rusza sezon koncertów i festiwali. Dwa największe już w czerwcu

Na przełomie maja i czerwca w pełni rozkręci się sezon festiwalowy w Polsce. W tym czasie tradycyjnie odbędzie się gdyński Open’er Festival oraz warszawski Orange Warsaw Festival. Na Stadionie Narodowym pojawią się takie gwiazdy, jak Florence & The Machine, Outkast, Queen of the Stone Age oraz Pixies. Łącznie w trakcie trzech dni zaprezentuje się 30 wykonawców.
więcej
2014-05-07 | 06:50
Muzyka
Piotr Metz o Orange Warsaw Festival: nie wierzyłem, że będę jeszcze świadkiem koncertu Outkast

Piotr Metz o Orange Warsaw Festival: nie wierzyłem, że będę jeszcze świadkiem koncertu Outkast

13 czerwca wystartuje siódma edycja Orange Warsaw Festival. W trakcie imprezy na Stadionie Narodowym zaprezentują się czołowi artyści z całego świata na czele z Queens of The Stone Age, Florence & The Machine oraz Outkast. Dyrektorem artystycznym obecnej edycji jest Piotr Metz. Dziennikarz muzyczny jest niezwykle zadowolony ze stworzonego programu. Zapewnia, że ceny karnetów na festiwal nie są wygórowane.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.