News powiązane z płyty

2021-08-24 | 06:12
Muzyka
Urszula: Nie wnikam w to, czy inni ludzie się szczepią. Ja jestem zaszczepiona, czuję się dużo bezpieczniej i marzę o tym, żeby grać koncerty News powiązane z płyty

Urszula: Nie wnikam w to, czy inni ludzie się szczepią. Ja jestem zaszczepiona, czuję się dużo bezpieczniej i marzę o tym, żeby grać koncerty

Wokalistka ma nadzieję, że czwarta fala koronawirusa nie przyniesie w branży takiego spustoszenia jak poprzednie. Nie ukrywa też, że ciągłe odwoływanie koncertów czy też zmiany terminów są bardzo uciążliwe. Choć przez ostatnie kilkanaście miesięcy Urszula nie mogła grać koncertów, to nie siedziała w domu z założonymi rękami. Razem z muzykami wiele godzin spędziła w studiu nagrań, a owocem tej pracy są aż cztery płyty. Najnowszy materiał zostanie zaprezentowany jeszcze w tym roku.
więcej
2018-04-25 | 06:16
Muzyka
Monika Brodka: Na początek mojej kariery patrzę z sentymentem. Niczego nie żałuję, jestem szczęśliwa

Monika Brodka: Na początek mojej kariery patrzę z sentymentem. Niczego nie żałuję, jestem szczęśliwa

Jednej z najbardziej uznanych wokalistek na polskiej scenie alternatywnej przepustkę do muzycznej kariery dało zwycięstwo w programie "Idol". Monika Brodka podkreśla, że każda kolejna płyta to inne emocje i doświadczenia, ale z perspektywy czasu wszystko to układa się w spójną całość. Niczego nie żałuje, odczuwa satysfakcję z tego, co do tej pory udało jej się dokonać i zapewnia, że jeśli chodzi o muzykę, to nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa.
więcej
2014-12-19 | 08:00
Przemysł
Dziś ostatni dzień zapisów na akcje Gekoplastu. Debiut na NewConnect prawdopodobnie w styczniu

Dziś ostatni dzień zapisów na akcje Gekoplastu. Debiut na NewConnect prawdopodobnie w styczniu

Dziś zakończą się dwudniowe zapisy na akcje Gekoplastu. Po budowie księgi popytu cenę akcji ustalono na 8,80 zł. Tym samym wartość oferty sięgnie niemal 7,5 mln zł.
więcej
2014-01-08 | 06:30
Nowe technologie
Markowa odzież, książki i tablety hitami sprzedaży internetowej

Markowa odzież, książki i tablety hitami sprzedaży internetowej

Ubrania, obuwie, kosmetyki, a także książki, płyty i nowinki technologiczne – te produkty cieszyły się w ubiegłym roku największym zainteresowaniem klientów w sklepach internetowych. Amatorów zakupów w sieci z dnia na dzień przybywa i dzięki temu branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Okres przedświąteczny to dla niektórych e-sklepów nawet połowa ich rocznych obrotów.
więcej

Więcej ważnych informacji

Uroda

Grażyna Szapołowska: Choć się starzejemy, to nasze serce nie powinno mieć zmarszczek. Chcę zachęcać kobiety, żeby korzystały z życia i były szczęśliwe same dla siebie

Aktorka chce udowodnić kobietom, że w swoim życiu można bardzo wiele zmienić, jeśli się tylko tego chce. Trzeba tylko uwierzyć w siebie, w swoje możliwości i pozbyć się blokad, które utrudniają rozwój i funkcjonowanie. Jako ambasadorka Fundacji „Serce nie ma zmarszczek” pomaga w budowaniu społeczności kobiet, które chcą inspirować, motywować i wspierać inne panie w drodze do źródeł swojej wewnętrznej energii. Grażyna Szapołowska przekonuje, że każda z nas jest niepowtarzalna i ma bardzo wiele do zaoferowania zarówno sobie samej, jak i całemu światu.

Seriale

Daria Zawiałow nagrała cover przeboju Haliny Frąckowiak „Serca gwiazd”. „Praca nad coverem jest trudniejsza niż nad swoim autorskim utworem”

Piosenka promuje najnowszą produkcję Playera „Pajęczyna” z Joanną Kulig w roli głównej. „Serca gwiazd” w interpretacji Darii Zawiałow to utwór łączący w sobie nowoczesność z klimatem lat 80. Wokalistka podkreśla, że interpretacja przeboju Haliny Frąckowiak we współczesnej aranżacji ma zupełnie inny wydźwięk niż oryginał.

Media i PR

Hybrydowa formuła może zdominować rynek konferencji i spotkań również po pandemii. Do nowych realiów przekonali się zarówno organizatorzy, jak i dziennikarze

Branża eventowa jest jedną z tych, które najbardziej ucierpiały w wyniku pandemii COVID-19. Kiedy większość wydarzeń została odwołana ze względu na reżim sanitarny, branża ekspresem przeniosła się do online’u, a agencje i ich klienci przeszli przyspieszony kurs digitalizacji. Z raportu „Digital Event 2020/21” wynika, że największą popularnością cieszyły się realizowane w formule online webinary, szkolenia i konferencje. Choć część z nich prawdopodobnie zostanie utrzymana w tym formacie także po wygaszeniu pandemii, to organizatorzy chętnie wracają do tradycyjnych spotkań.