Newsy

Marcin Tyszka: Małgorzata Kożuchowska ma w sobie dużą dozę sensualności, którą z wiekiem odkrywa

2018-02-20  |  06:05

Małgosia to świetna babka twierdzi fotograf. W gwieździe serialu „Druga szansa” podziwia cięte poczucie humoru i umiejętność cieszenia się życiem, a także niezwykłą kobiecość i zmysłowość. Właśnie tę sensualną stronę aktorki Marcin Tyszka chciał pokazać w nowym reżyserowanym przez siebie spocie reklamowym z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej.

Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka znają się od wielu lat łączą ich zarówno relacje zawodowe, jak i serdeczna przyjaźń. Obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają im na częste spotkania, czasem nie widzą się nawet po kilkanaście tygodni, jeśli tylko znajdą wolną chwilę chętnie spędzają ją razem. Fotograf twierdzi, że gwiazda serialu „Druga szansa” to fantastyczna kobieta, mało kto jednak zna jej prawdziwą naturę.

– Prywatnie, kiedy czuje się bezpiecznie, jest mega wyluzowaną kobietą z ostrym poczuciem humoru, potrafi też wypić niejedną butelkę prosecco i przede wszystkim cieszy się życiem – mówi Marcin Tyszka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Małgorzatę Kożuchowską cechuje także duża doza spontaniczności niejednokrotnie rzucała swoje warszawskie życie, by odwiedzić przyjaciela podczas pracy za granicą np. w Paryżu. Marcin Tyszka twierdzi, że podczas takich wspólnie spędzanych chwil ma wrażenie, jakby czas się zatrzymał.

– Spędzamy fantastyczny czas, łażąc po parku, chodząc na wino, kładąc się o piątej rano, później każde z nas wraca do swojego życia, Małgosia jeszcze do rodziny, ale ten sentyment pozostaje – mówi fotograf.

W ostatnim czasie Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka nieco rzadziej spotykają się na wspólnej sesji zdjęciowej. Jeśli już do niej dochodzi, fotograf stara się wybrać taki projekt, który obojgu sprawi satysfakcję: dla niego będzie wyzwaniem, pozwalającym pokazać przyjaciółkę z innej niż zazwyczaj strony, jej natomiast pozwoli się zrealizować jako aktorka i kobieta. Takim projektem był spot reklamowy najnowszej linii zapachów marki Avon, której ambasadorką jest Małgorzata Kożuchowska.

– Ten spot jest czymś innym, ponieważ pokazałem ją jako wielką gwiazdę, ale przede wszystkim kobietę szczęśliwą, romantyczną i mega naturalną. Widzicie Małgosię też bardzo sensualną, bo tu spada ramiączko, tu kręci biodrem, na co dzień jest bardziej zachowawcza – mówi Marcin Tyszka.

Fotograf zaznacza, że w nowym spocie chciał pokazać zachwycającą go kobiecość  i zmysłowość Małgorzaty Kożuchowskiej.

– W delikatny sposób udało mi się przemycić dużą dozę sensualności, którą ona w sobie ma i myślę, że z wiekiem też ją odkrywa, że teraz coraz bardziej lubi pokazać, że OK, jestem dojrzałą kobietą, ale nadal jestem sexy. Myślę, że jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa, że jeszcze zobaczymy ją w jakimś bardziej sensualnym wydaniu – mówi Marcin Tyszka.

Materiał filmowy i zdjęciowy na potrzeby kampanii powstawał w Bangkoku. Marcin Tyszka był nie tylko autorem fotografii, sprawdził się również w roli reżysera spotu telewizyjnego. Fotograf wspomina, że był to szalony czas, Małgorzata Kożuchowska mogła sobie bowiem pozwolić tylko na dwa dni obecności w Tajlandii. Przyleciała do Bangkoku w nocy, a o świcie już zaczęła pracę na planie filmu reklamowego. Zdjęcia trwały do zachodu słońca, po czym ponownie rozpoczynały się wczesnym rankiem, ekipie zależało bowiem na złapaniu wyjątkowego porannego światła.

– Cały film i cała reklama są zrobione bez jednego światła, to jest wyłącznie dzienne światło, także Małgosia po prostu przychodziła na plan, wstawała o poranku, pląsała w tych pięknych przestrzeniach, a ja to nagrywałem mówi Marcin Tyszka.

Czytaj także

Gwiazdy

Sara Boruc-Mannei: mąż nie jest ogromnym kibicem piłki nożnej, ale kadrze narodowej będziemy kibicować

W moim domu nie rządzi mundial  mówi wokalistka. Twierdzi, że jej mąż nie należy do zagorzałych kibiców piłki nożnej, oboje zamierzają jednak oglądać mecze polskiej reprezentacji. Gwiazda obstawia, że dzisiejsze spotkanie Polski z Senegalem zakończy się zwycięstwem kadry Adama Nawałki 2:1.

 

Gwiazdy

Joanna Brodzik: Rodzice często niefrasobliwie upubliczniają zdjęcia swoich dzieci. Musimy dostrzegać niebezpieczeństwa

Internet może być zarówno szansą, jak i zagrożeniem – uważa aktorka. Twierdzi, że Polacy powinni się nauczyć funkcjonowania w sieci i bronić swojego prawa do prywatności. Tylko drogą edukacji można zrozumieć możliwości, jakie daje wirtualny świat, i dostrzegać zagrożenia. Gwiazda podkreśla, że wiedzę tę dorośli powinni przekazywać dzieciom na równi z normami moralnymi i zasadami zachowania.

 
 

Handel

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają zwykle za długi czas oczekiwania na kontakt z konsultantem oraz złą organizację wsparcia. To może zaważyć na wynikach firmy, dlatego coraz częściej stawiają one klientów w centrum zainteresowania. Do starań w tym kierunku mają zachęcać ich także takie inicjatywy jak Mistrzostwa Jakości Obsługi, w których niczym na boisku piłkarskim najlepsze pod kątem obsługi klienta firmy walczą o bramki, czyli dobre opinie konsumentów.

Gwiazdy

Paulina Smaszcz-Kurzajewska: obecnie w związkach brakuje komunikacji i wyrozumiałości

Gdy pobieraliśmy się z mężem, to ustaliliśmy listę wartości i priorytetów. Jej podstawą była wzajemna lojalność i tak zostało do tej pory – podkreśla Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Wraz z Maciejem Kurzajewskim są razem ćwierć wieku i uchodzą za jedną z najbardziej zgranych par w polskim show-biznesie. Zdaniem dziennikarki, każdy ma inną receptę na udany związek. U nich liczy się wzajemny szacunek, cierpliwość i tolerancja dla odmiennych poglądów partnera. Ważne jest to, żeby nie próbować narzucić komuś siebie, swoich ideologii i swoich racji.