Mówi: | Mariusz Totoszko, DJ Adamus |
Mariusz Totoszko i DJ Adamus wspólnym utworem zamykają dotychczasowe etapy twórczości
Zarówno Totoszko, jak i Adamus w poprzednim roku dokonali poważnych zmian w swoim życiu zawodowym. Pierwszy z nich postanowił odejść z zespołu Volver i rozpocząć pracę nad solową płytą, natomiast drugi zdecydował się nawiązać współpracę z Adą Szulc. Razem stworzony numer miał pokazać nowe oblicze muzyków.
– Utwór nazywa się „Od nowa” i ma pewne powiązanie z naszym życiem, bo każdy z nas zamyka etap dotychczasowej twórczości, a ponadto Mariusz otwiera nowy rozdział muzyczny. Mogę tylko zdradzić, że rozmawialiśmy o nowej płycie. Również u mnie nastąpiło zamknięcie rozdziału wiązanego z muzyką klubową. Stworzyłem chilloutowy projekt z Adą Szulc, a teraz z Mariuszem popłynęliśmy w rejony popowo-rockowe. Fajne jest właśnie to, że czasem można poeksperymentować – wyjaśnia producent.
Totoszko i DJ Adamus poznali się i zaprzyjaźnili na planie programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, jednak dopiero gdy przypadkiem spotkali się w Hiszpanii, wpadli na pomysł nagrania wspólnego utworu. W stworzeniu piosenki pomogli im również Paweł Gawlik oraz Beata Ejzenhart.
– Okazało się, że łączy nas nie tylko podobieństwo charakterów. Spędziliśmy miło czas, nagrywając program. Następnie przez przypadek spotkaliśmy się w Hiszpanii. Nagraliśmy spontanicznie wspólny utwór. Czasem tak jest, że dwóch artystów się spotyka i może powędrować w różne rejony, w które sami by się nie zapędzili, bo nie pozwala im na to ich wizerunek. A w momencie spotkania się artystów z dwóch różnych światów następuje połączenie sił i pójście w nowym kierunku – mówi agencji Newseria Lifestyle DJ Adamus.
Dyskografię DJ Adamusa zamyka krążek nagrany z Adą Szulc – „1000 miast”, który ukazał się w 2013 roku. Natomiast ostatnią produkcją Mariusza Totoszki jest wydawnictwo przeznaczone dla najmłodszych słuchaczy pt. „Niezwykłe lekcje rytmiki. Jestem Polakiem”.

Mariusz Totoszko nagrał ze swoją partnerką płytę dla dzieci

Mariusz Totoszko przeprowadza się do Hiszpanii. Podpisał kontrakt z hiszpańską agencją muzyczną

Ada Szulc i DJ Adamus planują wspólne koncerty
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-14: Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-03: Marta Wiśniewska: Czuję, że świat się o mnie upomniał, dlatego wracam na scenę. Z wielką chęcią zostałabym też piątym jurorem w „You Can Dance”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.