Mówi: | Eva Grygo |
Funkcja: | projektantka mody |
W jesienno-zimowej kolekcji Evy Grygo dominują głębokie granaty i stalowe szarości
Jesienno-zimowa kolekcja Evy Grygo nawiązuje do wielkomiejskiej elegancji. Dominują w niej proste fasony oraz stonowane kolory m.in. granaty i szarości. Eva Grygo twierdzi, że projektuje przede wszystkim dla kobiet pewnych siebie, niezależnych i mających indywidualny styl.
Inspiracją do stworzenia kolekcji jesień-zima 2016/2017 były surowe linie elewacji wieżowców Canary Wharf, czyli kompleksu biurowego w londyńskiej dzielnicy Tower Hamlets. Dominują w niej proste sylwetki, które mają podkreślać siłę kobiecego charakteru. Można wśród nich znaleźć m.in. kurtki typu bomber oraz sukienki o długości przed kolano. Kolekcja utrzymana jest w stonowanej kolorystyce głębokiego granatu, czerni i stalowej szarości.
– Ogólnie kolekcja nawiązuje do wielkiego miasta nie tylko poprzez inspiracje, lecz także poprzez wymiar nowoczesnej elegancji w takiej minimalistycznej formie – mówi Eva Grygo agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Kreatorka mody twierdzi, że swoje projekty kieruje do kobiet niezależnych i pewnych siebie, które znają swój styl i lubią go podkreślać w indywidualny sposób. Wśród jej klientek znajduje się wiele gwiazd i osób związanych z branżą modową, m.in. Andżelika Piechowiak, Anna Lipińska, Jadwiga Gryn, Kasia Nova i Zosia Ślotała. Projektantka zapewnia jednak, że w swojej pracy nie kładzie nacisku na ubieranie znanych osób.
– Często gwiazdy kontaktują się poprzez swoich menadżerów bezpośrednio z showroomem albo ze mną, mówiąc, jaką mają wizję, na co potrzebują kreację i wtedy ja przedstawiam swoje propozycje – mówi Eva Grygo.
Projektantka nie przygotowuje specjalnych projektów na wyjątkowe okazje, oferuje gwiazdom wyłącznie stałą kolekcję. Jest jednak otwarta na różnego rodzaju poprawki i zmiany, np. tkaniny lub koloru, w zależności od potrzeb klientki. Projekty Evy Grygo dostępne są w kilku butikach w Polsce, a także w sklepach internetowych. Projektantka myśli jednak o poszerzeniu oferty sprzedaży.
– Wszystkich planów nie chciałabym zdradzać, wolałabym się nimi pochwalić, jak już będą zrealizowane. Natomiast z najbliższych planów chciałabym rozwinąć moją współpracę z butikami zagranicznymi – mówi Eva Grygo.
Kolekcja jesień-zima 2016/2017 miała premierę także w Londynie. Eva Grygo współpracuje także z producentami angielskiego wydania programu „Top Model”.
Czytaj także
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-07-04: Chorzów planetarium [przebitki]
- 2023-08-18: Michał Szczygieł: To, że gram na imprezach z dużymi nazwiskami, napawa mnie dumą. Najlepsi muzycy w kraju często doceniają naszą pracę
- 2023-05-30: Na polskim rynku sukcesywnie spada jakość obsługi klientów. Odwrotny trend widać jednak w bankowości i ubezpieczeniach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.