Newsy

Agata Dziarmagowska: moda to moja wielka pasja, chciałabym projektować

2014-09-26  |  07:00

Nowa polska wokalistka Agata Dziarmagowska, której najnowszy singiel obejrzało na YouTube już ponad 1,6 mln osób, chciałaby także projektować ubrania. Piosenkarka lubi styl chłopczycy i w takim mogłaby stworzyć swoją własną linię.

Bardzo chętnie zaprojektowałabym coś swojego, bo moda jest moją wielką pasją. Interesuje mnie szczególnie moda streetowa, styl chłopczycy, coś takiego, dzięki czemu kobieta będzie mogła poczuć, że tak naprawdę może nosić nawet to, co mężczyźni, zachowując swoje piękne kształty. W ten właśnie sposób myślę, kiedy wybieram sobie stylizację z mojej szafy. Myślę, że pójdę w coś, co będzie klasyczne, a zarazem bardzo na luzie. Na razie jeszcze nie dostałam żadnych propozycji, ale z tyłu głowy gromadzę pomysły na wypadek, gdyby taka możliwość się pojawiła – mówi Agata Dziarmagowska.

Wokalistka przez swoje blond włosy oraz pomalowane na kolor czerwony usta jest przez fanów porównywana do Rity Ory, ta jednak zaprzecza jakoby inspirowała się znaną piosenkarką.

Często słyszę, że jestem do niej podobna. Jest fajną wokalistką i fajną osobowością sceniczną. Nie przeszkadza mi to porównanie, bo ją bardzo szanuję i lubię, ale jedyne co nas łączy, to tylko te blond włosy i usta. Na pewno to nie jest inspiracja. W modzie inspiruję się ludźmi na ulicy. Oglądam wideoblogi i czytam blogi dotyczące mody – wyjaśnia Agata Dziarmagowska.

Wokalistka ma 17 lat i pochodzi z Ostrowca Świętokrzyskiego. Obecnie pracuje nad debiutancką płytą. Singiel promujący krążek „Mogę wszystko, nic nie muszę”, opublikowany na YouTube, obejrzało już ponad 1,6 mln osób. Wcześniej Agata Dziarmagowska brała udział w dwóch talent show: 5. edycji „Mam Talent”, gdzie dotarła do półfinału (2012 r.), oraz w 4. edycji „X Factor”, z którego odpadła, będąc w domu jurorskim (2014 r.). Piosenkarką zainteresowała się jedna z wytwórni płytowych Warner Music, która zdecydowała się wydać jej pierwszą płytę. Promocja krążka obejmie Polskę i kraje Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.