Newsy

Agi Jensen szyje nową kolekcję ubrań

2013-10-15  |  06:15

Projektantka Agi Jensen właśnie przygotowuje nową kolekcję ubrań. Artystka, której ubrania noszą takie polskie gwiazdy jak: Marta Żmuda-Trzebiatowska, Edyta Herbuś, Natalia Kukulska czy Czesław Mozil, jest w trakcie tworzenia nowej kolekcji.

– Znajdą się w niej przede wszystkim długie spódnice, tuniki i trochę kardiganów – zdradziła Agi Jensen, której znakiem rozpoznawczym do tej pory były przede wszystkim kardigany i sukienki.

 Projektantka zapowiedziała, że zrezygnuje ze starych tkanin i wprowadza stuprocentową bawełnę, barwioną w specjalnym procesie.

– Mała część kolekcją będzie też poświęcona panom – dodała Agi Jensen w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Oprócz pracy nad nowymi projektami, artystka wraz ze swoją marką Agi Jensen Design przygotowuje się do nowej sesji katalogowej, a w listopadzie wraz z innymi polskimi projektantami będzie uczestniczyła w specjalnej akcji, których szczegółów nie może jeszcze zdradzić.

– Będziemy robić prezent dla polskich odbiorców, wprowadzać bardzo fajne promocje naszych produktów. Agi Jensen Design wychodzi z produktem naszym bestsellerowym, czyli z kardiganem i z jesienno-zimowym płaszczem z kapturem – powiedziała jedynie projektantka.

Agi Jensen projektuje dopiero od roku. Jak przyznaje w wywiadach, jej przygoda z ubraniami zaczęła się dlatego, że w sklepach nic nie mogła dla siebie znaleźć. Szukała rzeczy kobiecych, zmysłowych, wygodnych i oryginalnych. I takie w końcu zaczęła szyć. Niedawno ubrania z jej kolekcji znalazły się we włoskim wydaniu Vogue'a.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.