Newsy

Angelika Fajcht o roli gitarzystki w "Dzień Dobry TVN": Sama się z siebie śmiałam

2013-10-23  |  10:15

Angelika Fajcht, modelka znana z roli gitarzystki w "Dzień Dobry TVN", zadowolona ze swojego występu. Przyznała, że ma dystans to tego co się stało i tłumaczy, ze potrafi się z siebie śmiać. Podkreśla też, że jest pozytywnie nastawiona do życia i wszystkie negatywne rzeczy od siebie odsuwa.

Angelika Fajcht to kontrowersyjna postać  polskim showbiznesie. Najpierw wystąpiła w programie "Top Model", gdzie pozwoliła dotykać swoich piersi Dawidowi Wolińskiemu. Ostatnio pojawiła się w "Dzień Dobry TVN" jako gitarzystka Patrycji "Patty" Dłutkiewicz. Internauci szybko zauważyli, że gra była udawana, a w dodatku modelka grała lewą ręką na praworęcznej gitarze. Na szczęście Fajcht potrafi się z siebie śmiać i ma spory dystans do występu.

–  Ja naprawdę mam bardzo duży dystans do siebie, więc sama się z siebie śmiałam. Dużo osób przysyłało mi linki, co też było śmieszne. Ludzie próbowali mnie kopiować, pełno też zdjęć było przerobionych i niektóre były naprawdę bardzo sympatyczne –  mówi Fajcht agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka dodała, że jest bardzo pozytywnie nastawiona do życia.

 – Nie przyjmuje do siebie złych komentarzy, które pojawiły się po jej występie u boku "Patty". Jestem tak pozytywną osobą, że wszystkie negatywne rzeczy odsuwam od siebie – mówi Fajcht.

Modelka przyznaje, że reakcja internautów poprawiła jej humor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.