Newsy

Anja Rubik: jak coś mi się podoba, dzwonię do projektanta i wysyła on mi to

2014-02-07  |  07:15
Anja Rubik, którą już wiosną będzie można oglądać jako prowadzącą program „Project Runway”, od lat jest ceniona za świetne wyczucie stylu. Modelka nie podąża ślepo za trendami i nosi tylko to, co jej się podoba.

Anja Rubik przez wielu określana jest „ikoną stylu”. Na wielkie gale czy przyjęcia zakłada kreacje od najlepszych światowych projektantów, takich, jak Gucci czy Elie Saab.

Sądzę, że to jest bardzo istotne dla każdej kobiety, żeby nie śledzić tych trendów, tylko stworzyć swój własny styl. Jeżeli mi się coś podoba, to dzwonię do danego projektanta, mówię: słuchaj, prowadzę „Project Runway” w Polsce, założyłabym to. I oni mi to wysyłają – zdradza agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anja Rubik.

Anja Rubik zdaje sobie sprawę, jak ważnym elementem w modelingu jest ciało, dlatego chwali inne znane polskie modelki, które nie wstydzą się go eksponować.

–  Wszystkie nasze modelki, te za granicą, które odnoszą duże sukcesy, mają bardzo zdrowe podejście do swojego ciała i do nagości. Absolutnie się nie wstydzą swojego ciała. Od Małgosi Beli po Magdę Frąckowiak, Kasię Struss - wszystkie naprawdę świetnie się czują w swoim ciele – mówi Anja Rubik.

2 marca na antenie TVN ruszy polska wersja programu „Project Runway”, w którym o tytuł najlepszego projektanta będzie walczyć trzynastu kandydatów. Program poprowadzi Anja Rubik, którą wcześniej można było zobaczyć w innym modowym programie stacji – „Top Model. Zostań Modelką”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.