Newsy

Anja Rubik: jak coś mi się podoba, dzwonię do projektanta i wysyła on mi to

2014-02-07  |  07:15
Anja Rubik, którą już wiosną będzie można oglądać jako prowadzącą program „Project Runway”, od lat jest ceniona za świetne wyczucie stylu. Modelka nie podąża ślepo za trendami i nosi tylko to, co jej się podoba.

Anja Rubik przez wielu określana jest „ikoną stylu”. Na wielkie gale czy przyjęcia zakłada kreacje od najlepszych światowych projektantów, takich, jak Gucci czy Elie Saab.

Sądzę, że to jest bardzo istotne dla każdej kobiety, żeby nie śledzić tych trendów, tylko stworzyć swój własny styl. Jeżeli mi się coś podoba, to dzwonię do danego projektanta, mówię: słuchaj, prowadzę „Project Runway” w Polsce, założyłabym to. I oni mi to wysyłają – zdradza agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anja Rubik.

Anja Rubik zdaje sobie sprawę, jak ważnym elementem w modelingu jest ciało, dlatego chwali inne znane polskie modelki, które nie wstydzą się go eksponować.

–  Wszystkie nasze modelki, te za granicą, które odnoszą duże sukcesy, mają bardzo zdrowe podejście do swojego ciała i do nagości. Absolutnie się nie wstydzą swojego ciała. Od Małgosi Beli po Magdę Frąckowiak, Kasię Struss - wszystkie naprawdę świetnie się czują w swoim ciele – mówi Anja Rubik.

2 marca na antenie TVN ruszy polska wersja programu „Project Runway”, w którym o tytuł najlepszego projektanta będzie walczyć trzynastu kandydatów. Program poprowadzi Anja Rubik, którą wcześniej można było zobaczyć w innym modowym programie stacji – „Top Model. Zostań Modelką”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.