Newsy

Anna Dereszowska nagrywa płytę. Zaśpiewa piosenki filmowe w nowych aranżacjach

2014-04-01  |  07:00
Aktorka filmowa i teatralna Anna Dereszowska wraz z zespołem Machina del Tango rozpoczęła prace nad kolejnym albumem. Na krążku znajdą się covery utworów promujących m.in. filmy „Vabank”, „GoldenEye” oraz „Kabaret”.

Grupa Machina del Tango powstała w 2001 roku z inicjatywy pianistki i kompozytorki Urszuli Borkowskiej. W 2009 roku, we współpracy z Anną Dereszowską, nagrana została płyta „Tangomania”, na której dominowały najsłynniejsze polskie tanga. Tym razem formacja postanowiła wykonać utwory powiązane z filmami.

Nagrywamy wspólnie z Machiną del Tango naszą drugą płytę, tym razem z piosenkami filmowymi. Aranżacje pomogła stworzyć nam Urszula Borkowska. Nagrane są już melodie i muszę przyznać, że brzmią one fantastycznie – stwierdza aktorka.

Dereszowska zdradza, że na najnowszej produkcji posłuchać będzie można popularnych utworów w całkowicie odmiennej stylistyce.

 – Dominują znane utwory, które dla większość słuchaczy będą znajome. Na płycie pojawią się takie hity, jak: „GoldenEye” oraz „Roxanne”, a także polskie utwory. Jest m.in. świetnie  zaaranżowane „Uciekaj moje serce”, a także piosenki z filmów „Zmruż oczy” oraz „Vabank” – mówi agencji Newseria Lifestyle Dereszowska.

Aktorka, oprócz współpracy z Machina del Tango, ma na koncie jeden solowy album pt. „Już nie zapomnisz mnie”. Ponadto Dereszowska występowała w teledyskach zespołu De Mono oraz Buldog.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.