Newsy

Anna Karwan: Poświęcam w tej chwili cały swój czas na stworzenie kompozycji na swoją płytę

2018-01-08  |  06:11

Debiutancka płyta wokalistki ma się szanse ukazać już wiosną 2018 roku. Anna Karwan nie chce jednak spieszyć się z pracami nad krążkiem, jej celem jest stworzenie dojrzałego albumu, na który będzie w pełni gotowa. Nie ukrywa, że ogromną satysfakcję stanowi dla niej fakt, że produkcji krążka podjął się Bogdan Kondracki.

Anna Karwan ma obecnie jasno sprecyzowane plany związane z karierą zawodową. Gwiazda pracuje nad swoją debiutancką płytą – napisała już piętnaście piosenek utrzymanych w różnorodnym stylu: od utworów tanecznych do nastrojowych ballad. Wokalistka nie ukrywa, że jej życie ogranicza się obecnie do sesji w studiu nagrań, występów na koncertach i opieki nad kilkuletnią córeczką.

Poświęcamy w tej chwili cały czas, jakim dysponuję, na to, żeby stworzyć kompozycje, na to, żeby tą płytę wyprodukować ze wspaniałym producentem, Bogdanem Kondrackim, o którym marzyłam od 19. roku życia – mówi Anna Karwan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Bogdan Kondracki ma na swoim koncie produkcję płyt dla takich polskich gwiazd jak Ania Dąbrowska, Tomasz Makowiecki, Maryla Rodowicz, Monika Brodka i Dawid Podsiadło. Anna Karwan twierdzi, że jest bardzo szczęśliwa z możliwości współpracy z tak znanym producentem. Wokalistka ma nadzieję, że jej debiutancki krążek ukaże się wiosną 2018 roku, choć nie wyklucza, że termin ten ulegnie zmianie. Chce w spokoju pracować nad tak ważną dla jej kariery płytą.

– Robię najfajniejsze rzeczy na świecie, w związku z tym nie chciałabym pospieszać tego, chciałabym, żeby to była dojrzała decyzja, że jesteśmy już wszyscy na to gotowi – mówi Anna Karwan.

Pierwszy singiel, zapowiadający debiutancką płytę wokalistki, ukazał się w maju 2017 roku. Kawałek „Mam Was” gwiazda zadedykowała swojej córce, Oliwii, oraz fanom w podzięce za ich wsparcie w czasie programu „The Voice of Poland”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.