Mówi: | Anna Nowak-Ibisz |
Funkcja: | prezenterka |
Anna Nowak-Ibisz: Bardzo kibicuję Małgosi Rozenek-Majdan, bo ciężko pracuje na to, co ma. Jest zawziętą babą i dąży do celu
Choć Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński mają doświadczenie w pracy przed kamerą, to nowy duet prowadzących program „Dzień Dobry TVN” wzbudza wiele emocji. Zdaniem Anny Nowak-Ibisz nie można jednak ferować wyroków na zapas. Ona sama oceni nowych prezenterów „śniadaniówki” dopiero po zobaczeniu ich na wizji. Już teraz zaznacza jednak, że bardzo ceni swoją koleżankę po fachu za dobre maniery, a także za determinację i upór w dążeniu do celu.
Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński to ostatnio najbardziej „gorące” nazwiska w polskich mediach. Po wielu tygodniach spekulacji stacja TVN potwierdziła bowiem nową parę prowadzących „Dzień Dobry TVN”. Jednych te doniesienia ucieszyły, inni już zaczęli krytykować tę decyzję. Anna Nowak-Ibisz zapewnia, że ona sama jest ostrożna w ocenach, dopóki sama się do czegoś nie przekona.
– Ja każdą parę muszę zobaczyć w akcji, bo ludzie są od tego, żeby przekonać do siebie widza. Wszystko okaże się więc „w praniu”. Ja bardzo lubię Małgosię, uważam, że jest równą kobietą, wie, co robi, i ciężko pracuje na to, co ma. Jest zawziętą babą, a ja bardzo lubię zawzięte kobiety, dążące do celu – mówi agencji Newseria Lifestyle Anna Nowak-Ibisz.
Prezenterka uważa, że Małgorzata Rozenek-Majdan mimo tego, że zdobyła ogromną popularność, to nie „gwiazdorzy” i nie wywyższa się, ale jest skromną osobą, która do każdego odnosi się z szacunkiem.
– Małgosia zawsze do wszystkich się odzywa, mówi „dzień dobry”, nigdy nie widziałam, żeby była ponad to czy ponad kogoś. I ja to bardzo, bardzo cenię. Wiadomo, jest na świeczniku i też jest bardzo kontrowersyjną osobą, ale większość ludzi może nie znać takiej Małgośki, jaką my znamy z czasów nagrywania różnych programów czy też z ramówek. Ja bardzo jej kibicuję i życzę jak najlepiej – mówi.
Anna Nowak-Ibisz zapewnia, że w miarę możliwości będzie się starała oglądać wydania popularnego porannego programu TVN-u prowadzone właśnie przez nową parę gospodarzy.
– Od czasu do czasu oczywiście oglądam „Dzień Dobry TVN”, choć przyznam, że w wakacje nie, bo ja uwielbiam słuchać ciszy, uwielbiam wstać i mieć absolutną ciszę w domu – dodaje.
Czytaj także
- 2025-06-05: Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2025-04-07: Krzysztof Skórzyński: Elektrośmieci są dzisiaj gigantycznym problemem. Wciąż nie nauczyliśmy się segregować takich odpadów
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-04-16: Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki
- 2025-03-20: Co roku ubywa na świecie około 10 mln hektarów lasów. Walka z wylesianiem i degradacją lasów jest koniecznością
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-06: Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
- 2025-03-05: Małgorzata Potocka: Wydaje mi się, że ja wczoraj otworzyłam Teatr Sabat. Te 25 lat to była chwila moment
- 2025-03-17: Małgorzata Potocka: Nigdy nie przejmowałam się złą opinią, bo na ogół jest ona złośliwa, podła i pełna zazdrości. Moje spektakle są na światowym poziomie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.