Newsy

Anna Popek: kochałam się w Vivien Leigh i Elizabeth Taylor – to moje typy kobiecości

2015-09-21  |  06:50

Słodycz połączona z siłą – to ideał kobiecości według Anny Popek. Jej zdaniem cechy te posiadały idolki jej nastoletnich lat, czyli Vivien Leigh i Elizabeth Taylor. Dziennikarka twierdzi też, że ideał ten cały czas stara się realizować w swoim życiu.

Anna Popek, jak większość kobiet, ma osoby, którymi się inspiruje. Od nastoletnich lat gwiazda TVP podziwiała Elizabeth Taylor i Vivien Leigh oraz kreowane przez nie bohaterki, czyli Scarlett O'Harę z filmu „Przeminęło z wiatrem” i władczynię starożytnego Egiptu w obrazie „Kleopatra”. Zdaniem Anny Popek miały one cechy, które definiują jej ideał kobiecości.

Emanowała z nich taka słodycz połączona z siłą i niezależnością. Zresztą bohaterki, które grały, też takie były. Trzeba to łączyć w dzisiejszych czasach, więc ja tak się staram – mówi Anna Popek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda TVP uważa, że kobiecość można rozumieć na wiele sposobów. Emanować nią może dopracowana i wystudiowana do zdjęcia aktorka, a także kobieta, która właśnie wyszła spod prysznica, ma mokre włosy i ubrana jest w zwykły T-shirt. Te skrajne sposoby widzenia kobiecości widoczne są na zdjęciach największych gwiazd kina.

– Bardzo lubię to zdjęcie Brigitte Bardot, kiedy leży na trawie, taka naturalna, zupełnie normalna, zwyczajna dziewczyna. Ale dla odmiany podoba mi się też Dita von Teese, która jest totalnie zrobiona, ustawiona – mówi Anna Popek.

Dziennikarka uważa, że kobiecość jest wielką siłą. Stara się nie tylko pielęgnować ją w sobie, lecz także przekazywać tę ideę swoim nastoletnim córkom.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.