Newsy

Barbara Kurdej-Szatan zagra w spektaklu „Bromba w sieci”

2014-02-25  |  07:00
Barbara Kurdej-Szatan, aktorka znana z cyklu reklam telefonii komórkowej i serialu „M jak miłość”, rozwija również swoją karierę na deskach teatru. Gwiazdę można do końca marca oglądać w spektaklu „Deszczowa piosenka” w teatrze Roma, a w Dzień Kobiet w Teatrze 6. piętro odbędzie się premiera sztuki „Bromba w sieci” z jej udziałem.

Spektakl dla dzieci „Bromba w sieci”, napisany i wyreżyserowany przez Macieja Wojtyszko, opowiada o losach znanych z opowiadań postaci: Bromby, słynnych detektywów Kajetana Chrumpsa i kota Makawitego, poety Fikandra, jego muzy Malwinki i tajemniczego Pciucha. 

„Bromba w sieci” to spektakl idealny dla dzieci i dorosłych, którzy znają przygody tytułowego bohatera z dzieciństwa. Reżyseruje właśnie Maciej Wojtyszko, więc myślę, że każdy, kto wcześniej znał tę bajkę, z przyjemnością zobaczy ją w teatrze – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kurdej-Szatan.

Spektakl będzie miał dość dużą obsadę. Oprócz Kurdej-Szatan występują m.in.: Paulina Komenda, Katarzyna Zawiślak-Dolny, Anna Kózka, Michalina Sosna, Klementyna Umer, Łukasz Borkowski, Kamil Dominiak i Mateusz Weber. Jest to pierwsze przedstawienie dla dzieci i młodzieży przygotowane przez Teatr 6. piętro.

Aktorkę można oglądać również w „Deszczowej piosence” w teatrze Roma, gdzie wciela się w postać groteskowej Liny Lamont.

Bardzo mi z tym źle. Uwielbiam grać ten spektakl, uwielbiam tę rolę, bo mogę się wyżyć, kaprysić, wydzierać się. Bardzo mi szkoda, że schodzi, ale taka jest specyfika teatru Roma. Gra się sezon, dwa, maksymalnie trzy i wchodzi następna produkcja – mówi Barbara Kurdej-Szatan.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.