Newsy

Blogerka Charlize Mystery o New York Fashion Week: Jestem pod wrażeniem Michaela Korsa i Naomi Cambell

2013-10-08  |  10:45
Charlize Mystery, znana modowa blogerka, właśnie wróciła z New York Fashion Week. W jej pamięci najbardziej zapadł pokaz Michaela Korsa i pojawienie się na wybiegu Naomi Campbell, podczas prezentacji najnowszej kolekcji Diane von Furstenberg.

Karolina Gliniecka, znana w sieci jako Charlize Mystery, była pod ogromnym wrażeniem najnowszej kolekcji Korsa, zupełnie innej od pozostałych.

Wszystko było bardzo kobiece pomimo długości, bo Kors pokazał nową długość, czyli midi, która nie jest dla wszystkich kobiet – relacjonuje Newserii Lifestyle blogerka – Ale mi wpadła w oko i myślę, że będę ją nosić już tej jesieni.

Michael Kors swoją najnowszą kolekcję wiosna/lato 2014 zaprojektował w stylu lat sześćdziesiątych. Jest bardzo elegancka, a stroje robią wrażenie zwiewnych i lekkich. W jego kreacjach przeważają kolory neutralne m.in. beż, zieleń, granat.

Blogerka jest także pod wrażeniem Naomi Campbell, która pojawiła się na wybiegu podczas pokazu najnowszej kolekcji Diane von Furstenberg.

Kiedy się pojawiła, ludzie zaczęli nawet wstawać – opowiada nam w warszawskim bistro Autorskie Karolina. – Z tego co pamiętam, wyszła w bardzo kobiecej, krótkiej, obcisłej sukience.

Cały pokaz Diane von Furstenberg był utrzymany w klimacie Afryki i zwierzęcych wzorów.

Blogerka spędziła tydzień na Nowojorskim Tygodniu Mody i obejrzała pokazy m.in. Alexandra Wanga, Rachel Zoe, Marka Valvo, Rebeccy Minkoff czy Joanny Mastroianni.

Na pokazach przeważały takie kolory jak pomarańcz i czerwień, które są raczej jesiennymi kolorami i to mnie zaskoczyło – wspomina Charlize Mystery. – Były także hiszpańskie akcenty oraz folkowe detale – dodaje. 

Na blogu Karoliny charlizemystery.com na bieżąco pojawiały się materiały z tej niezwykłej imprezy.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.