Newsy

Claudia Adaszewska została projektantką marki Ochnik

2015-06-23  |  06:50

Claudia Adaszewska, która rok temu pojawiła się na liście najlepiej ubranych ludzi na świecie według magazynu „Vanity Fair”, stworzyła własną minikolekcję dla marki Ochnik. Na sezon jesień-zima zaprojektowała futerko, ramoneskę, kamizelkę, dwie torebki i dwa portfele. Blogerka ma nadzieję, że jej pierwsza kolekcja spodoba się kobietom.

Claudia Adaszewska, projektując rzeczy dla marki, inspirowała się tętniącym życiem dużym miastem. W jej minikolekcji można znaleźć street stylowe odniesienia. Projekty podkreślają kobiecość i są takie, w jakich blogerka chętnie sama by chodziła.

Ramoneska to połączenie materiału z futrzanym wykończeniem, które jest z kozy, ma złote zdobienia  suwak, wszystkie klamry. Można w niej odpiąć futrzany kołnierz i wtedy cała ramoneska może być też np. na wczesną wiosnę. Kamizelka jest dosyć klasyczna, ma proste kroje, cięcia, dopasowuje się do sylwetki. Różni się tym, że wykończenie na dole też jest z kozy – opowiada o swoich projektach Claudia Adaszewska.

Blogerka i stylistka stworzyła także dwie torebki, mniejszą i większą, oraz dwa portfele w podobnym stylu.

Mniejszą torebkę proponuję na różne wyjścia, ponieważ jest bardzo pojemna, choć nie jest duża. Wygląda jak kaseta. Ma charakterystyczne pikowania, złote zdobienia, zapinaną klamrę. Większa jest taka sama, możemy włożyć do niej laptopa, różne dokumenty, potrzebne rzeczy. Dwa małe portfele są w tym samym stylu, pojawiają się charakterystyczne pikowania i taka sama klamra – tłumaczy Claudia Adaszewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Projektantka podkreśla, że jej projekty były tworzone samodzielnie, bez pomocy firmowych projektantów, jest dumna z tego, że na początku swojej kariery mogła współpracować z taką marką.

Wszystko, co zaprojektowałam, było zatwierdzone i wszystko przypadło załodze do gustu, więc nie musiałam nic zmieniać. Miałam swobodę i wybierałam wszystko, co chciałam. Jestem szalenie szczęśliwa, że mogłam zaprojektować swoją pierwszą kolekcję, tak naprawdę jedną z najważniejszych rzeczy w swoim życiu. Jestem młoda, początkująca i dostałam taką wielką szansę. Mam nadzieję, że to się spodoba i że będę widziała kobiety, które chodzą po ulicach w moich rzeczach – mówi blogerka.

Jesienią sama zaprezentuje swoje projekty podczas lookbooku marki. Claudia Adaszewska jest absolwentką Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Prowadzi modowego bloga SPLENDORbyCLAUDIA. W 2014 r. znalazła się na liście najlepiej ubranych ludzi świata według magazynu „Vanity Fair”.

Wtedy pojawiał się boom na mnie, na moje projekty. Dostawałam dużo propozycji. Wybrałam tę współpracę, ponieważ była związana z projektowaniem ubrań, a to jest coś, co chcę robić, czym chcę się zajmować w przyszłości – wyznaje Claudia Adaszewska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

Handel

Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

Teatr

Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.