Newsy

Cleo komplementuje taniec Jolanty Pieńkowskiej

2013-12-09  |  09:00
Po sukcesie albumu „Równonoc”, Donatan postanowił nagrać kolejny utwór w podobnym, etnicznym klimacie. Opublikowany w listopadzie singiel oraz teledysk „My Słowianie” z udziałem wokalistki Cleo, natychmiast zdobył ogromną popularność. Przebój porwał m.in. Jolantę Pieńkowską, która z nieukrywaną radością tańczyła w jego rytmie w programie "Dzień Dobry TVN".

Singiel Donatana i Cleo szybko pojawił się w głównych rozgłośniach radiowych. Wykonawcy zostali zaproszeni m.in. do programu „Dzień Dobry TVN”, gdzie wykonali przebój „My Słowianie”. Piosenkarka nie kryje zadowolenia z występu w telewizji.

– Ogromnie się cieszę, że wszyscy tak dobrze się bawili – ocenia Cleo. – Uważam, że Pani Pieńkowska wypadła rewelacyjnie. Zawsze twierdziłam, że muzyka powinna dawać dobrą energię. To, że Pani Jolanta do nas dołączyła na scenie wyszło naprawdę świetnie – dodaje wokalistka w wywiadzie dla agencji Newseria Lifestyle.

Wideo „My Słowianie” już od premiery w sieci cieszy się sporym zainteresowaniem. Teledysk w ciągu dwóch dni od pojawienia się na platformie YouTube został odtworzony ponad 2,5 miliona razy, co jest rekordem polskiego internetu. Do tej pory klip Donatana i Cleo zdobył 24 miliony wyświetleń. O piosence pisał także portal BBC jako o jednym z najciekawszych i najpopularniejszych internetowych zjawisk.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.