Newsy

Cleo komplementuje taniec Jolanty Pieńkowskiej

2013-12-09  |  09:00
Po sukcesie albumu „Równonoc”, Donatan postanowił nagrać kolejny utwór w podobnym, etnicznym klimacie. Opublikowany w listopadzie singiel oraz teledysk „My Słowianie” z udziałem wokalistki Cleo, natychmiast zdobył ogromną popularność. Przebój porwał m.in. Jolantę Pieńkowską, która z nieukrywaną radością tańczyła w jego rytmie w programie "Dzień Dobry TVN".

Singiel Donatana i Cleo szybko pojawił się w głównych rozgłośniach radiowych. Wykonawcy zostali zaproszeni m.in. do programu „Dzień Dobry TVN”, gdzie wykonali przebój „My Słowianie”. Piosenkarka nie kryje zadowolenia z występu w telewizji.

– Ogromnie się cieszę, że wszyscy tak dobrze się bawili – ocenia Cleo. – Uważam, że Pani Pieńkowska wypadła rewelacyjnie. Zawsze twierdziłam, że muzyka powinna dawać dobrą energię. To, że Pani Jolanta do nas dołączyła na scenie wyszło naprawdę świetnie – dodaje wokalistka w wywiadzie dla agencji Newseria Lifestyle.

Wideo „My Słowianie” już od premiery w sieci cieszy się sporym zainteresowaniem. Teledysk w ciągu dwóch dni od pojawienia się na platformie YouTube został odtworzony ponad 2,5 miliona razy, co jest rekordem polskiego internetu. Do tej pory klip Donatana i Cleo zdobył 24 miliony wyświetleń. O piosence pisał także portal BBC jako o jednym z najciekawszych i najpopularniejszych internetowych zjawisk.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.