Mówi: | Dominika Gwit |
Funkcja: | dziennikarka, aktorka |
Dominika Gwit: to, że jestem aktorką, bardzo pomaga mi w pracy w public relations
Aktualizacja 11:30
Dominika Gwit postanowiła spróbować swoich sił w public relations. Znana aktorka i dziennikarka od czerwca pracuje w ZaZa Media, gdzie zajmuje się obsługą klientów korporacyjnych. Należy do nich m.in. Endemol, producent programu „SuperSTARcie”. Dominika Gwit mówi, że bardzo lubi pracę przy tym muzycznym show, bo może na żywo obserwować pracę artystów. Jak przyznaje, doświadczenie aktorskie bardzo pomaga jej kontaktach z gwiazdami.
Dominika Gwit pracuje w mediach już od 5 lat. Od 2010 do 2014 roku była dziennikarką Polskiej Agencji Prasowej, gdzie zajmowała się kulturą i show-biznesem. Jednocześnie nie rezygnowała z kariery aktorskiej. Grała m.in. w serialu „Przepis na życie”, w którym kreowała rolę Zośki „Grubej”. W czerwcu 2014 roku postanowiła spróbować swoich sił w public relations i zaczęła pracę w agencji ZaZa Media na stanowisku specjalisty ds. PR. Dominika Gwit przyznaje, że doświadczenie zdobyte na planie filmowym bardzo pomaga jej w obecnej pracy.
– To, że jestem aktorką, myślę, że wpływa pozytywnie na kontakty z osoby ze środowiska teraz, kiedy jestem w mediach z tej drugiej strony, bo znamy się, lepiej się rozumiemy. Teraz jestem w public relations, zajmuje się różnymi programami telewizyjnymi, różnymi firmami, artystami. Dla mnie jest to rewelacyjne praca, bo się rozwijam – mówi Dominika Gwit w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wśród klientów agencji ZaZa Media jest m.in. z Endemol, producent muzycznego show TVP2 „SuperSTARcie”. Dominika Gwit nie kryje, że bardzo lubi pracę przy tym programie.
– Uczestniczę tam w próbach, jestem podczas kręcenia programów z ramienia promocji. Bardzo to lubię i bardzo mi się podoba ten program. Uważam, że gwiazdy są rewelacyjne, świetnie sobie radzą. A to, że mogę zobaczyć to wszystko na żywo, obserwować, podglądać artystów w czasie prób, jest dla mnie bardzo pouczające i rozwijające, dlatego bardzo się cieszę, że mogę pracować przy tym programie – mówi Dominika Gwit.
Dominika Gwit jest absolwentką szkoły aktorskiej Lart StudiO w Krakowie. Ukończyła także studia w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza oraz Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. W 2012 roku zdała eksternistyczny egzamin aktorski w Związku Artystów Scen Polskich. Popularność przyniosła jej rola Kai w filmie Katarzyny Rosłaniec „Galerianki”.
Czytaj także
- 2025-02-12: Jakub Rzeźniczak: Chciałbym wrócić do piłki nożnej. Teraz jednak widzę siebie już nie na boisku, ale na szczeblach zarządzających
- 2024-12-30: Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
- 2025-01-02: Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi
- 2024-12-10: Katarzyna Ankudowicz: Jak ludzie odbiorą moje rolki, to jest ich sprawa. Muszę stawić czoło krytyce
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-07-15: Małe i średnie firmy w UE zbyt wolno się cyfryzują. Polskie przedsiębiorstwa dużo poniżej unijnej średniej
- 2024-05-23: Obawiamy się o nasze dane, ale udostępniamy je chętnie w social mediach. Eksperci ostrzegają przed nieprzemyślanym relacjonowaniem życia
- 2024-06-03: Polacy nie mają świadomości, jak wiele informacji na swój temat udostępniają w internecie. Dane te są wykorzystywane przez cyberprzestępców
- 2024-03-05: Uzależnienie od ekranów i gier dotyczy nawet małych dzieci. Profilaktyka potrzebna jest już od najmłodszych lat
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.