Newsy

Duet MMC zaprezentował swoją najnowszą kolekcję. Marka świętuje 20-lecie działalności

2016-04-21  |  06:45
Mówi:Zosia Ślotała, stylistka

Anna Prus, aktorka

Edyta Herbuś, aktorka, tancerka

Katarzyna Zielińska, aktorka

Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014

Robert Kupisz, projektant mody

  • MP4
  • W najnowszej kolekcji MMC nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla tej marki puchowych kurtek i bezrękawników, które mają już grono swoich fanów. Wśród propozycji na sezon jesień-zima 2016/2017 oversize’owe płaszcze kontrastowo przeplatają się z koktajlowymi, metalicznymi sukienkami. Rafal Michalak i Ilona Majer, od 20 lat tworzący markę MMC, należą do grona ulubionych projektantów polskich gwiazd.

    Rafal Michalak i Ilona Majer stworzyli własny, charakterystyczny styl nonszalanckiego, ekskluzywnego minimalizmu. MMC to prostota i czystość formy zamkniętej w ultranowoczesnej tkaninie.

    MMC jest zawsze wierne sobie, swoim projektom, swojej konstrukcji. Mają niesamowitą formę, która ich odróżnia od wszystkich innych projektantów polskich. Myślę, że puchowe bezrękawniki i kurtki to jest ich absolutny symbol i znak. W najnowszej kolekcji fajnie przełamali styl, pokazali trochę inspiracji hip-hopem, ale nadal to były ubrania, które można nosić na co dzień – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Zosia Ślotała, stylistka.

    W kolekcjach MMC jak zawsze dominuje wyjątkowo łaskawy dla sylwetki oversize. Z kolekcji na kolekcję jest on jednak coraz mocniejszy i wyraźniejszy. Szczególnie wykorzystany jest przy płaszczach i puchówkach.

    Podoba mi się jedna taka kurtka puchowa, złoty kostium i złota suknia. Znam tę markę od kilku lat i cieszę się, że dojrzewają, widać to po ich projektach – mówi Anna Prus, aktorka.

    Rzuciła mi się w oczy taka spódnica, którą się wiąże wokół pasa, ale nosi do spodni. Przepiękna, ciekawe, nowe rozwiązanie – przyznaje Zosia Ślotała.

    Na pokazie najnowszej kolekcji marki MMC pojawiły się między innymi: Zosia Ślotała, Joanna Horodyńska, Edyta Herbuś, Katarzyna Zielińska i Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

    Lubię duet MMC przede wszystkim za osobowość, charakter, konsekwencję, pracowitość, styl niebanalny, niepowtarzalny i oryginalny. I za ogromny potencjał, który na pewno jeszcze nie raz nas zaskoczy twórczym działaniem przy kolejnych pokazach – mówi  Edyta Herbuś, aktorka.

    Cenię ich za odwagę, za wyobraźnię, za taki dystans do tego, co robią, za uśmiech. Jak się słyszy MMC, to się widzi coś fajnego, dobrego i na luzie, więc też dzisiaj przyszłam z takimi oczekiwaniami – mówi Katarzyna Zielińska, aktorka.

    W tym roku marka MMC świętuje 20-lecie istnienia. Ilona Majer i Rafał Michalak są absolwentami Katedry Ubioru łódzkiej ASP. Współpracę rozpoczęli w 1996 r.

    Sukces jest wielki, sama ta data dużo mówi, ja będę obchodził dopiero 5-lecie takiej działalności modowej. Natomiast oni już połączyli się na studiach jako przyjaciele i zaczęli tworzyć tę markę. Ja jeszcze jako stylista fryzur pamiętam, że przygotowywałem ich do magazynu „Elle”, gdzie byli nagrodzeni za swoją twórczość. Otrzymali już wiele nagród i wydaje mi się, że cały czas coś ciekawego proponują. Utrzymać się 20 lat na rynku to jest wielki sukces – mówi Robert Kupisz, projektant mody.

    Ilona Majer i Rafał Michalak prezentowali swoje kolekcje na wielu polskich i zagranicznych pokazach (Nowy Jork, Moskwa, Madryt). Ubrania z metką MMC wykorzystywane są także w sesjach najlepszych magazynów dla kobiet.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.