Mówi: | Zosia Ślotała, stylistka Anna Prus, aktorka Edyta Herbuś, aktorka, tancerka Katarzyna Zielińska, aktorka Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014 Robert Kupisz, projektant mody |
Duet MMC zaprezentował swoją najnowszą kolekcję. Marka świętuje 20-lecie działalności
W najnowszej kolekcji MMC nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla tej marki puchowych kurtek i bezrękawników, które mają już grono swoich fanów. Wśród propozycji na sezon jesień-zima 2016/2017 oversize’owe płaszcze kontrastowo przeplatają się z koktajlowymi, metalicznymi sukienkami. Rafal Michalak i Ilona Majer, od 20 lat tworzący markę MMC, należą do grona ulubionych projektantów polskich gwiazd.
Rafal Michalak i Ilona Majer stworzyli własny, charakterystyczny styl nonszalanckiego, ekskluzywnego minimalizmu. MMC to prostota i czystość formy zamkniętej w ultranowoczesnej tkaninie.
– MMC jest zawsze wierne sobie, swoim projektom, swojej konstrukcji. Mają niesamowitą formę, która ich odróżnia od wszystkich innych projektantów polskich. Myślę, że puchowe bezrękawniki i kurtki to jest ich absolutny symbol i znak. W najnowszej kolekcji fajnie przełamali styl, pokazali trochę inspiracji hip-hopem, ale nadal to były ubrania, które można nosić na co dzień – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Zosia Ślotała, stylistka.
W kolekcjach MMC jak zawsze dominuje wyjątkowo łaskawy dla sylwetki oversize. Z kolekcji na kolekcję jest on jednak coraz mocniejszy i wyraźniejszy. Szczególnie wykorzystany jest przy płaszczach i puchówkach.
– Podoba mi się jedna taka kurtka puchowa, złoty kostium i złota suknia. Znam tę markę od kilku lat i cieszę się, że dojrzewają, widać to po ich projektach – mówi Anna Prus, aktorka.
– Rzuciła mi się w oczy taka spódnica, którą się wiąże wokół pasa, ale nosi do spodni. Przepiękna, ciekawe, nowe rozwiązanie – przyznaje Zosia Ślotała.
Na pokazie najnowszej kolekcji marki MMC pojawiły się między innymi: Zosia Ślotała, Joanna Horodyńska, Edyta Herbuś, Katarzyna Zielińska i Paulina Smaszcz-Kurzajewska.
– Lubię duet MMC przede wszystkim za osobowość, charakter, konsekwencję, pracowitość, styl niebanalny, niepowtarzalny i oryginalny. I za ogromny potencjał, który na pewno jeszcze nie raz nas zaskoczy twórczym działaniem przy kolejnych pokazach – mówi Edyta Herbuś, aktorka.
– Cenię ich za odwagę, za wyobraźnię, za taki dystans do tego, co robią, za uśmiech. Jak się słyszy MMC, to się widzi coś fajnego, dobrego i na luzie, więc też dzisiaj przyszłam z takimi oczekiwaniami – mówi Katarzyna Zielińska, aktorka.
W tym roku marka MMC świętuje 20-lecie istnienia. Ilona Majer i Rafał Michalak są absolwentami Katedry Ubioru łódzkiej ASP. Współpracę rozpoczęli w 1996 r.
– Sukces jest wielki, sama ta data dużo mówi, ja będę obchodził dopiero 5-lecie takiej działalności modowej. Natomiast oni już połączyli się na studiach jako przyjaciele i zaczęli tworzyć tę markę. Ja jeszcze jako stylista fryzur pamiętam, że przygotowywałem ich do magazynu „Elle”, gdzie byli nagrodzeni za swoją twórczość. Otrzymali już wiele nagród i wydaje mi się, że cały czas coś ciekawego proponują. Utrzymać się 20 lat na rynku to jest wielki sukces – mówi Robert Kupisz, projektant mody.
Ilona Majer i Rafał Michalak prezentowali swoje kolekcje na wielu polskich i zagranicznych pokazach (Nowy Jork, Moskwa, Madryt). Ubrania z metką MMC wykorzystywane są także w sesjach najlepszych magazynów dla kobiet.
Czytaj także
- 2024-02-15: Joanna Liszowska: Dwudziesty trzeci sezon „Przyjaciółek” będzie wyjątkowy. Nasi widzowie zgromadzeni przy wielkanocnych stołach będą mogli zobaczyć, jak bohaterki serialu zasiadają do wigilii
- 2024-01-10: Ewa Minge: W moich książkach pokazuję, jak tworzy się celebrytów. Właściciele farm hodujących takie postaci zarabiają potężne pieniądze
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-16: Ewa Minge: Rynek mody udaje, że ma się dobrze, ale tak nie jest. Jesteśmy zalewani przez bardzo tanią modę fast-foodową z Azji, z którą projektantom ciężko jest konkurować
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-12-07: W gabinetach lekarskich coraz więcej przypadków COVID-19 i grypy typu B. Polacy często jednak leczą się sami, niekoniecznie prawidłowo
- 2023-11-22: Dwie trzecie Polaków zamierza skorzystać z ofert na Black Friday. W tym roku łatwiej będzie uniknąć pozornych promocji
- 2023-11-10: Ilona Łepkowska: Od wielu lat pomagam dzieciom z rodzin dysfunkcyjnych. Wspieram dom opieki dziennej dla nich, a także organizację wakacji czy prezentów świątecznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.