Newsy

Dziś MUSES Nataszy Urbańskiej zaprezentuje nową kolekcję w czasie Warsaw Fashion Weekend

2013-10-06  |  09:20
Mówi:Natasza Urbańska
Funkcja:wokalistka, aktorka, projektantka
  • MP4
  • MUSES Urbańska&Komornicka, czyli marka stworzona przez duet: wokalistkę i aktorkę Nataszę Urbańską oraz projektantkę i malarkę Agnieszkę Komornicką, zaprezentuje dziś swoją nową kolekcję podczas Warsaw Fashion Weekend.

    Pokaz mody MUSES Urbańska &Komornicka uświetni finał piątej edycji Warsaw Fashion Weekend – z roku na rok coraz istotniejszego wydarzenia na modowej mapie Warszawy.

    Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka przedstawią kolekcję na sezon jesień zima 2013/2014 zatytułowaną “MOBILE… czas na zmiany”. Artystki zdradzają, że kolekcję zainspirowała aria operowa Giuseppe Verdiego “La donna e mobile” (“Kobieta zmienną jest”). MOBILE to zatem propozycje dla kobiet, które kochają ruch, zmiany i zabawę modą. To ubrania, które można zmieniać w zależności od nastroju czy okazji.

     – Pokażemy linię mobilną, w której dominują oversize'owe płaszcze, swetry, które są w naszych ukochanych kolorach: beżach, czerniach, bielach, ale też pojawiają się granaty. Pojawia się także dodatek w postaci mocnego, neonowego koloru. Będzie też klasyka, od której nie uciekamy, którą kochamy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natasza Urbańska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

    Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

    Media

    Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

    Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

    Edukacja

    Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

    Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.