Newsy

Edyta Herbuś: Na początku „Tańca z gwiazdami” wszystkie moje potknięcia były komentowane i oceniane przez media. To nie było łatwe

2020-04-07  |  05:55

Tancerka na początku swojej medialnej kariery była trenerką w popularnym show „Taniec z gwiazdami”. Tłumaczy, że udział w tym programie telewizyjnym wiele ją nauczył i pozwolił jej rozwinąć skrzydła. Edyta Herbuś po zakończeniu kariery tanecznej skupiła się na grze w serialach telewizyjnych, a także prowadzeniu imprez i gal. Przyznaje, że jest wdzięczna losowi za szansę, jaką otrzymała. Stara się wykorzystywać ją w możliwie najlepszy sposób – pomagając innym i okazując im życzliwość.

Edyta Herbuś reprezentuje najwyższą, międzynarodową klasę S w tańcach latynoamerykańskich. Może pochwalić się wieloma wygranymi turniejami zarówno w Polsce, jak i za granicami kraju. Wspomina, że przygodę z tańcem rozpoczęła w bardzo młodym wieku.

– Pierwsze taneczne kroki stawiałam poza medialnym światem. Kiedy zaczynałam swoją zawodową drogę, miałam dziewięć lat. Decyzję dotyczącą tego, co chcę robić w życiu, podjęłam zaskakująco szybko – podkreśla w wywiadzie podczas imprezy ramówkowej Polsatu.

Czas spędzony na parkiecie „Tańca z gwiazdami” Herbuś wspomina z sentymentem i uśmiechem. Przyznaje, że to właśnie dzięki temu programowi nabrała dystansu do medialnej rzeczywistości i nauczyła się w niej funkcjonować. Wcześniej bowiem nie miała do czynienia z show-biznesem i nie znała wielu mechanizmów, które nim kierują.

– Udział w „Tańcu z gwiazdami” sprawił, że w moim życiu rozpoczęła się rewolucja. Przyniósł mi mnóstwo nowych możliwości. Dał przestrzeń do rozwoju na różnych polach. Musiałam jednak nauczyć się wielu nowych umiejętności. Dowiedzieć się, jak radzić sobie z potknięciami, które były komentowane i oceniane przez media. To nie było łatwe – wspomina Edyta Herbuś w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle.

Patrząc z dystansu na początek swojej kariery, tancerka przyznaje, że nie żałuje podjętych decyzji. Pojedyncze wpadki, które zdarzyły się jej w przeszłości, jedynie ją umocniły. To właśnie dzięki nim obecnie jest świadoma swoich umiejętności i z odwagą patrzy w przyszłość. Aktorka stara się zarażać innych optymizmem i radością. Ma nadzieję, że wszelkie dobro, które ofiaruje, kiedyś do niej powróci.

– Nauczyłam się pokory oraz tego, żeby nie oceniać ludzi za szybko. Każdy musi mieć czas na popełnianie błędów po to, żeby nauczyć się nowych rzeczy. Wszystko jest dla ludzi. Musimy tylko patrzyć na siebie wzrokiem pełnym serdeczności. Żyjmy w zgodzie z zasadą: nie rób drugiemu, co tobie niemiłe – tłumaczy Edyta Herbuś.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

Handel

Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

Teatr

Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.