Newsy

Ewa Kasprzyk: Lubię łączyć style i zawsze szukam w moim stroju czegoś osobistego. Nie czuję się wtedy przebrana, tylko ubrana

2021-10-05  |  06:17

Aktorka jest miłośniczką mody i spośród wielu propozycji bez problemu potrafi wybrać takie ubrania, które doskonale wpisują się w jej gust i podkreślają nietuzinkową osobowość. Ewa Kasprzyk zaznacza, że jeśli chodzi o codzienne stylizacje, to najbardziej odpowiadają jej te z nutką ekstrawagancji.

Aktorka zauważa, że pandemia wymusiła w modzie pewne zmiany. W czasie lockdownu kobiety nie miały bowiem zbyt wielu okazji do tego, by ubierać się elegancko i oficjalnie. Wieczorowe suknie i dobrze skrojone garsonki zeszły więc na drugi plan, a ze względu na okoliczności i na wygodę panie zaczęły łączyć style. Tym samym w ich garderobach pojawiło się dużo więcej dresów i innych luźnych ubrań. Ewa Kasprzyk przyznaje, że ona sama od lat jest zwolenniczką przełamywania modowych schematów.

 – Chyba właśnie też o to chodzi w modzie, żeby to łączyć, żeby łamać, żeby np. do troszeczkę rockowej stylizacji włożyć elegancką marynarkę czy kapelusz, czyli przełamać, bo chyba takie jeden do jednego nie jest do końca ciekawe. Zawsze szukam w moim stroju czegoś, co jest bardzo osobiste, co sprawia, że nie czuję się przebrana, tylko ubrana – mówi agencji Newseria Lifestyle Ewa Kasprzyk.

Gwiazda pojawiła się na jubileuszowej gali z okazji 50-lecia Deni Cler, bo jak przekonuje marka, oferuje ona wszystko to, czego potrzeba kobiecie, by czuła się pięknie, zmysłowo i elegancko. Ona sama od lat wybiera propozycje tego prestiżowego domu mody i jeszcze nigdy się nie zawiodła.

– Połączenie kobiecości z elegancją i z klasą. To właśnie chyba to wyróżnia tę markę najbardziej, a że ja trzymam się klasyki, poza stylem, który uwielbiam, takim byle jakim, to bardzo często korzystam z tej firmy właśnie na różne wyjścia galowe, oficjalne, na premiery teatralne. Często mam również przyjemność mieć różnego rodzaju stylizacje na moich sesjach zdjęciowych i w reklamie, tak że ta firma jest mi znana i lubiana – mówi Ewa Kasprzyk.

Aktorka nie ukrywa, że w dobie pandemii, kiedy przez wiele miesięcy zmuszeni byliśmy większość czasu spędzać w domu, miło jest wreszcie wyjść, spotkać się ze znajomymi i wziąć udział w takim niecodziennym wydarzeniu, jakim jest jubileusz Deni Cler.

– Pierwszy raz jestem na takiej imprezie, w ogóle ostatnio rzadko mam okazję wybierać się na takie gale. To jest wielka uroczystość i wielkie święto, więc bardzo, bardzo się cieszę, że ten gorset nam się rozpiął i że możemy się wreszcie spotkać w tak pięknych okolicznościach – mówi Ewa Kasprzyk.

W najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon jesień–zima 2021/2022 „La vita è bella!”, czyli „Życie jest piękne”, można znaleźć zarówno eleganckie ubrania, jak i dresy z najlepszych tkanin – z wełny, kaszmiru i weluru, dzianinowe sukienki i uniwersalne t-shirty.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.