Newsy

Ewa Kasprzyk: Lubię łączyć style i zawsze szukam w moim stroju czegoś osobistego. Nie czuję się wtedy przebrana, tylko ubrana

2021-10-05  |  06:17

Aktorka jest miłośniczką mody i spośród wielu propozycji bez problemu potrafi wybrać takie ubrania, które doskonale wpisują się w jej gust i podkreślają nietuzinkową osobowość. Ewa Kasprzyk zaznacza, że jeśli chodzi o codzienne stylizacje, to najbardziej odpowiadają jej te z nutką ekstrawagancji.

Aktorka zauważa, że pandemia wymusiła w modzie pewne zmiany. W czasie lockdownu kobiety nie miały bowiem zbyt wielu okazji do tego, by ubierać się elegancko i oficjalnie. Wieczorowe suknie i dobrze skrojone garsonki zeszły więc na drugi plan, a ze względu na okoliczności i na wygodę panie zaczęły łączyć style. Tym samym w ich garderobach pojawiło się dużo więcej dresów i innych luźnych ubrań. Ewa Kasprzyk przyznaje, że ona sama od lat jest zwolenniczką przełamywania modowych schematów.

 – Chyba właśnie też o to chodzi w modzie, żeby to łączyć, żeby łamać, żeby np. do troszeczkę rockowej stylizacji włożyć elegancką marynarkę czy kapelusz, czyli przełamać, bo chyba takie jeden do jednego nie jest do końca ciekawe. Zawsze szukam w moim stroju czegoś, co jest bardzo osobiste, co sprawia, że nie czuję się przebrana, tylko ubrana – mówi agencji Newseria Lifestyle Ewa Kasprzyk.

Gwiazda pojawiła się na jubileuszowej gali z okazji 50-lecia Deni Cler, bo jak przekonuje marka, oferuje ona wszystko to, czego potrzeba kobiecie, by czuła się pięknie, zmysłowo i elegancko. Ona sama od lat wybiera propozycje tego prestiżowego domu mody i jeszcze nigdy się nie zawiodła.

– Połączenie kobiecości z elegancją i z klasą. To właśnie chyba to wyróżnia tę markę najbardziej, a że ja trzymam się klasyki, poza stylem, który uwielbiam, takim byle jakim, to bardzo często korzystam z tej firmy właśnie na różne wyjścia galowe, oficjalne, na premiery teatralne. Często mam również przyjemność mieć różnego rodzaju stylizacje na moich sesjach zdjęciowych i w reklamie, tak że ta firma jest mi znana i lubiana – mówi Ewa Kasprzyk.

Aktorka nie ukrywa, że w dobie pandemii, kiedy przez wiele miesięcy zmuszeni byliśmy większość czasu spędzać w domu, miło jest wreszcie wyjść, spotkać się ze znajomymi i wziąć udział w takim niecodziennym wydarzeniu, jakim jest jubileusz Deni Cler.

– Pierwszy raz jestem na takiej imprezie, w ogóle ostatnio rzadko mam okazję wybierać się na takie gale. To jest wielka uroczystość i wielkie święto, więc bardzo, bardzo się cieszę, że ten gorset nam się rozpiął i że możemy się wreszcie spotkać w tak pięknych okolicznościach – mówi Ewa Kasprzyk.

W najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon jesień–zima 2021/2022 „La vita è bella!”, czyli „Życie jest piękne”, można znaleźć zarówno eleganckie ubrania, jak i dresy z najlepszych tkanin – z wełny, kaszmiru i weluru, dzianinowe sukienki i uniwersalne t-shirty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Teatr

Handel

Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm. Widać to zwłaszcza w internetowym handlu

Co piąty Polak dba o środowisko i myśli o ekologii – wynika z badania Open Research, które pokazuje też, że społeczna świadomość związana z ekologią rośnie. Także podczas zakupów – według danych podawanych przez DS Smith, ponad 46 proc. Polaków zastanawia się, co zrobi z opakowaniem po zakupionym produkcie, a 50 proc. z nich wybiera wyłącznie opakowania, które można później poddać recyklingowi. Eksperci wskazują, że tzw. zielony e-commerce to w tej chwili jeden z najważniejszych trendów w internetowym handlu, ale z biegiem czasu ekologia będzie mieć rosnący wpływ na politykę firm niemal z każdej branży. Wymuszą to właśnie stale rosnące oczekiwania konsumentów w zakresie  ochrony środowiska i klimatu. 

Handel

WWF: Bojkot oleju palmowego nie ma sensu. Nie da się go zastąpić innym tłuszczem bez generowania jeszcze większych szkód środowiskowych

Tylko w 2020 roku, w wyniku świadomych podpaleń i wycinki pod niecertyfikowane uprawy palm oleistych, zniknęło 4,2 mln ha lasów deszczowych – podaje organizacja Global Forest Watch. Produkcja oleju palmowego, który jest z nich wytwarzany, generuje olbrzymie problemy społeczne i środowiskowe w globalnej skali. Mimo to – jak wskazuje WWF – jego bojkot nie ma sensu, ponieważ obecnie tego surowca nie da się zastąpić żadnym innym bez generowania jeszcze większych szkód środowiskowych. W przypadku zamienników takich jak olej słonecznikowy czy rzepakowy powierzchnia pod ich uprawy musiałaby wzrosnąć czterokrotnie, co powodowałoby jeszcze większą destrukcję ekosystemów. Zamiast bojkotować, konsumenci mogą jednak świadomie wybierać produkty zawierające taki olej palmowy, który pochodzi w 100 proc. z certyfikowanych, zrównoważonych upraw.