Newsy

Ewa Kasprzyk: Lubię łączyć style i zawsze szukam w moim stroju czegoś osobistego. Nie czuję się wtedy przebrana, tylko ubrana

2021-10-05  |  06:17

Aktorka jest miłośniczką mody i spośród wielu propozycji bez problemu potrafi wybrać takie ubrania, które doskonale wpisują się w jej gust i podkreślają nietuzinkową osobowość. Ewa Kasprzyk zaznacza, że jeśli chodzi o codzienne stylizacje, to najbardziej odpowiadają jej te z nutką ekstrawagancji.

Aktorka zauważa, że pandemia wymusiła w modzie pewne zmiany. W czasie lockdownu kobiety nie miały bowiem zbyt wielu okazji do tego, by ubierać się elegancko i oficjalnie. Wieczorowe suknie i dobrze skrojone garsonki zeszły więc na drugi plan, a ze względu na okoliczności i na wygodę panie zaczęły łączyć style. Tym samym w ich garderobach pojawiło się dużo więcej dresów i innych luźnych ubrań. Ewa Kasprzyk przyznaje, że ona sama od lat jest zwolenniczką przełamywania modowych schematów.

 – Chyba właśnie też o to chodzi w modzie, żeby to łączyć, żeby łamać, żeby np. do troszeczkę rockowej stylizacji włożyć elegancką marynarkę czy kapelusz, czyli przełamać, bo chyba takie jeden do jednego nie jest do końca ciekawe. Zawsze szukam w moim stroju czegoś, co jest bardzo osobiste, co sprawia, że nie czuję się przebrana, tylko ubrana – mówi agencji Newseria Lifestyle Ewa Kasprzyk.

Gwiazda pojawiła się na jubileuszowej gali z okazji 50-lecia Deni Cler, bo jak przekonuje marka, oferuje ona wszystko to, czego potrzeba kobiecie, by czuła się pięknie, zmysłowo i elegancko. Ona sama od lat wybiera propozycje tego prestiżowego domu mody i jeszcze nigdy się nie zawiodła.

– Połączenie kobiecości z elegancją i z klasą. To właśnie chyba to wyróżnia tę markę najbardziej, a że ja trzymam się klasyki, poza stylem, który uwielbiam, takim byle jakim, to bardzo często korzystam z tej firmy właśnie na różne wyjścia galowe, oficjalne, na premiery teatralne. Często mam również przyjemność mieć różnego rodzaju stylizacje na moich sesjach zdjęciowych i w reklamie, tak że ta firma jest mi znana i lubiana – mówi Ewa Kasprzyk.

Aktorka nie ukrywa, że w dobie pandemii, kiedy przez wiele miesięcy zmuszeni byliśmy większość czasu spędzać w domu, miło jest wreszcie wyjść, spotkać się ze znajomymi i wziąć udział w takim niecodziennym wydarzeniu, jakim jest jubileusz Deni Cler.

– Pierwszy raz jestem na takiej imprezie, w ogóle ostatnio rzadko mam okazję wybierać się na takie gale. To jest wielka uroczystość i wielkie święto, więc bardzo, bardzo się cieszę, że ten gorset nam się rozpiął i że możemy się wreszcie spotkać w tak pięknych okolicznościach – mówi Ewa Kasprzyk.

W najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon jesień–zima 2021/2022 „La vita è bella!”, czyli „Życie jest piękne”, można znaleźć zarówno eleganckie ubrania, jak i dresy z najlepszych tkanin – z wełny, kaszmiru i weluru, dzianinowe sukienki i uniwersalne t-shirty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.