Newsy

Marta Wierzbicka uruchomi wideoblog filmowy

2013-11-08  |  11:40
Marta Wierzbicka, znana widzom głównie z serialu "Na wspólnej", chce się teraz pokazać jako znawczyni dobrego kina. Właśnie przygotowuje się do uruchomienia wideobloga poświęconego najlepszym filmom.

Do tej pory aktorka prowadziła bloga pod hasłem: „Lubię szpinak”. W krótkich filmikach opowiadała o kulisach swojej pracy, zachęcała do zdrowego trybu życia, a niezdecydowanym radziła, w co się ubrać. Teraz postanowiła iść krok dalej. Będzie współtworzyć video bloga dla miłośników kina.

– To jest coś, co jest moim naprawdę wielkim konikiem, bo kocham filmy. Będą moje ulubione filmy, moje zestawienia. Takie subiektywne wybory – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Wierzbicka.

Aktorka będzie doradzać, na jakie filmy warto się wybrać do kina, a które pominąć. Stworzy też subiektywny ranking produkcji wszech czasów. Nowy wideoblog Marty Wierzbickiej powstaje we współpracy z siecią Orange.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.