Newsy

Marta Wierzbicka uruchomi wideoblog filmowy

2013-11-08  |  11:40
Marta Wierzbicka, znana widzom głównie z serialu "Na wspólnej", chce się teraz pokazać jako znawczyni dobrego kina. Właśnie przygotowuje się do uruchomienia wideobloga poświęconego najlepszym filmom.

Do tej pory aktorka prowadziła bloga pod hasłem: „Lubię szpinak”. W krótkich filmikach opowiadała o kulisach swojej pracy, zachęcała do zdrowego trybu życia, a niezdecydowanym radziła, w co się ubrać. Teraz postanowiła iść krok dalej. Będzie współtworzyć video bloga dla miłośników kina.

– To jest coś, co jest moim naprawdę wielkim konikiem, bo kocham filmy. Będą moje ulubione filmy, moje zestawienia. Takie subiektywne wybory – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Wierzbicka.

Aktorka będzie doradzać, na jakie filmy warto się wybrać do kina, a które pominąć. Stworzy też subiektywny ranking produkcji wszech czasów. Nowy wideoblog Marty Wierzbickiej powstaje we współpracy z siecią Orange.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.