Newsy

Olga Bołądź i Marieta Żukowska współpracują z Michaelem Coulterem, jednym z twórców kultowego „Notting Hill”

2015-06-23  |  06:45

W Warszawie trwają zdjęcia do komedii romantycznej „Słaba płeć?”. W rolach głównych występują Olga Bołądź, Marieta Żukowska i Piotr Głowacki. Operatorem jest znany z takich kinowych hitów jak „Notting Hill” i „Cztery wesela i pogrzeb” Michael Coulter. Premiera filmu zapowiadana jest na styczeń 2016 roku.

Film „Słaba płeć?” ma być opowieścią o pokoleniu współczesnych trzydziestolatków. Jego główną bohaterką jest Zośka, która przeprowadza się z małego miasteczka do Warszawy i podejmuje pracę w korporacji. Oszukana przez szefa traci jednak pracę i reputację. Pod wpływem tych doświadczeń Zośka zmienia się w silną, pewną siebie kobietę, która jest w stanie zawalczyć o swoje marzenia, a przy okazji zemścić się na nieuczciwym szefie i znaleźć prawdziwą miłość.

Robimy film o tym, że ludzie stają przed pewnymi wyborami w życiu i od nich zależy, czy pójdą w prawą, czy w lewą stronę i że to może mieć wpływ, tak jak w „Lordzie Jimie”, na całe życie. Myślę, że to o tym, o relacjach, o tym, jak sytuacja zmienia ludzi i co potrafi wyciągnąć dobrego, a co złego, jak ich po prostu zmienić – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marieta Żukowska.

Reżyserem filmu jest Krzysztof Lang, twórca takich obrazów jak „Śniadanie do łóżka” i „Papierowe małżeństwo”. W głównych rolach będzie można zobaczyć m.in. Olgę Bołądź jako Zośkę, Marietę Żukowską, Piotra Adamczyka, Piotra Głowackiego i Katarzynę Figurę. Autorami scenariusza, na podstawie powieści „Suka” Katarzyny Grygi, są Hanna Węsierska, Katarzyna Gryga i Wojciech Pałys. Za kamerą stanął natomiast brytyjski operator Michael Coulter, autor zdjęć do takich światowych hitów, jak „Cztery wesela i pogrzeb”, „Notting Hill” i „To właśnie miłość”.

Z Olgą Bołądź już miałyśmy kilka dni zdjęciowych niesamowitej współpracy. W ogóle uwielbiam pracować  Olgą, dlatego świetnie nam się tam ping-ponguje aktorsko. Michael Coulter jest cudownym operatorem, który robił „Cztery wesela i pogrzeb” i „Notting Hill”, więc przyjemność pracy z nim jest olbrzymia. Bardzo przyjemnie pracuje się także z Krzysztofem Langiem – mówi Marieta Żukowska.

Aktorka nie jest pewna, czy film „Słaba płeć?” należy klasyfikować jako komedię romantyczną. Jej zdaniem jest to przede wszystkim film o kobietach i trudnych życiowych wyborach. Grając, nie myśli o żadnym konkretnym gatunku filmowym, koncentruje się wyłącznie na stworzeniu postaci z krwi i kości.

Podchodzę do tego jako do zadania, jako do roli ze wspaniałymi współpracownikami, po prostu myślę o tym, jak o roli, jaka jest Marianna, jakie ona ma wyzwania, jakie ona ma przeszkody w życiu i jak ta jej postać się do tych wszystkich zadań ustosunkowuje. Więc gramy na maksa, nie gramy w jakimś specjalnym stylu – mówi Marieta Żukowska.

Zdjęcia do filmu „Słaba płeć?” nagrywane są w Warszawie i potrwają do połowy lipca. Premiera kinowa obrazu planowana jest na 8 stycznia przyszłego roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.