Newsy

Rafał Królikowski: nie pokazuję się na ściankach, ponieważ chcę uprawiać ten zawód jak najdłużej

2017-10-06  |  06:57

Kariera oparta na bywaniu na imprezach jest zdaniem aktora krótkotrwała. Zamiast pozowania na ściankach woli się więc koncentrować na perfekcyjnym przygotowaniu do kolejnych ról. Na brak propozycji zawodowych artysta nie może narzekać, można go oglądać zarówno w teatrze, jak i w telewizji. 

Rafał Królikowski jest obecnie związany z kilkoma scenami teatralnymi w Warszawie. Występuje w Teatrze Dramatycznym, Teatrze 6. piętro, Studio Buffo, IMKA oraz Teatrze Kamienica. Z wieloma spektaklami tych placówek podróżuje ponadto po Polsce. Aktora można również oglądać na małym ekranie – w serialu „Druga szansa” wciela się w postać Jakuba Zeita. Artysta twierdzi, że różnorodność aktorskich kreacji nie stanowi dla niego problemu.

 Zawsze, kiedy przygotowuję nową rolę w teatrze, staram się zarezerwować ten czas tylko dla tej pracy, żeby się skupić, narysować, stworzyć jakąś postać – mówi Rafał Królikowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktor twierdzi, że po premierze nowego spektaklu rola się utrwala i tworzy coś w rodzaju formy. Przy każdym kolejnym spektaklu bez trudu można zmieniać tę formę i płynnie przechodzić z jednej roli w drugą. Nie oznacza to jednak, że artysta nie potrzebuje chwili emocjonalnego odpoczynku.

Czasami rzeczywiście trzeba mieć czas i zarezerwować sobie taką przestrzeń, gdzie trzeba się zresetować, wyhamować i odnaleźć w rzeczywistości – mówi Rafał Królikowski.

Dla artysty taką przestrzeń stanowi dom, rodzina, przyroda oraz cisza, która zapewnia wypoczynek psychiczny. Aktor ceni sobie życie rodzinne i rzadko pojawia się na imprezach show biznesowych.

– Może dlatego, że chcę uprawiać ten zawód jak najdłużej, staram się jakoś trzymać wszystkie klocki i jakoś je kontrolować – mówi Rafał Królikowski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.