Newsy

Grzegorz Skawiński: Umiem w domu naprawić cieknący kran i wymienić uszczelkę

2022-04-13  |  06:31

Z podpowiedzi w programie „Mask Singer” widzowie dowiedzieli się, że lider i wokalista zespołu Kombii nie musi na przykład korzystać z pomocy hydraulika. W awaryjnej sytuacji sam bowiem potrafi znaleźć skuteczne rozwiązanie problemu. Majsterkowanie to jego hobby, ale jak sam przyznaje, nic nie wygra z muzyką i malarstwem. Choć ta druga pasja jest mniej znana, to również jest w stanie całkowicie go pochłonąć.

Grzegorz Skawiński zaznacza, że absolutnie nie czuje się fachowcem, ale gdy tylko jest taka potrzeba, to sam potrafi poradzić sobie w domu z różnymi awariami i usterkami. To proste, ale niezbędne czynności, które niewątpliwie ułatwiają życie.

– Majsterkuję, w sumie to umiem różne rzeczy w domu naprawić: cieknący kran, wymienić uszczelkę, takie rzeczy, ale to nie jest znowu wielkie majsterkowanie. A jak byłem mały, to jeszcze sklejałem modele samolotów – mówi agencji Newseria Lifestyle Grzegorz Skawiński.

Charyzmatyczny muzyk i wirtuoz gitary rozwija również swoją inną artystyczną pasję. Jak podkreśla, z ogromną przyjemnością zasiada przed sztalugą i przenosi na płótno swoje wizje.

– Oprócz grania muzyki, która jest moją największą życiową pasją, mam też drugą, troszeczkę mniejszą siostrę – maluję obrazy – dodaje.

Podczas pandemii, kiedy nie było koncertów, artysta miał dużo więcej czasu na malowanie. Obok jego obrazów trudno przejść obojętnie. Uwagę odbiorcy niewątpliwie przykuwa mnogość barw, postaci ludzi i zwierząt, symbole, elementy etniczne i fantastyczne. Intryguje również wykorzystanie nieoczywistych surowców: folii, sznurka czy nawet tekturowej podstawki po owocach.

Prace Grzegorza Skawińskiego można było podziwiać w lipcu ubiegłego roku podczas wernisażu „Niepodległość trójkątów” w Glaza Expo-Design przy ul. Długi Targ w Gdańsku. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych adresów związanych z działalnością kulturalną w Trójmieście.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.