Newsy

Agi Jensen szyje nową kolekcję ubrań

2013-10-15  |  06:15

Projektantka Agi Jensen właśnie przygotowuje nową kolekcję ubrań. Artystka, której ubrania noszą takie polskie gwiazdy jak: Marta Żmuda-Trzebiatowska, Edyta Herbuś, Natalia Kukulska czy Czesław Mozil, jest w trakcie tworzenia nowej kolekcji.

– Znajdą się w niej przede wszystkim długie spódnice, tuniki i trochę kardiganów – zdradziła Agi Jensen, której znakiem rozpoznawczym do tej pory były przede wszystkim kardigany i sukienki.

 Projektantka zapowiedziała, że zrezygnuje ze starych tkanin i wprowadza stuprocentową bawełnę, barwioną w specjalnym procesie.

– Mała część kolekcją będzie też poświęcona panom – dodała Agi Jensen w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Oprócz pracy nad nowymi projektami, artystka wraz ze swoją marką Agi Jensen Design przygotowuje się do nowej sesji katalogowej, a w listopadzie wraz z innymi polskimi projektantami będzie uczestniczyła w specjalnej akcji, których szczegółów nie może jeszcze zdradzić.

– Będziemy robić prezent dla polskich odbiorców, wprowadzać bardzo fajne promocje naszych produktów. Agi Jensen Design wychodzi z produktem naszym bestsellerowym, czyli z kardiganem i z jesienno-zimowym płaszczem z kapturem – powiedziała jedynie projektantka.

Agi Jensen projektuje dopiero od roku. Jak przyznaje w wywiadach, jej przygoda z ubraniami zaczęła się dlatego, że w sklepach nic nie mogła dla siebie znaleźć. Szukała rzeczy kobiecych, zmysłowych, wygodnych i oryginalnych. I takie w końcu zaczęła szyć. Niedawno ubrania z jej kolekcji znalazły się we włoskim wydaniu Vogue'a.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.