Mówi: | Agi Jensen |
Funkcja: | Program I Polskiego Radia |
Agi Jensen szyje nową kolekcję ubrań
Projektantka Agi Jensen właśnie przygotowuje nową kolekcję ubrań. Artystka, której ubrania noszą takie polskie gwiazdy jak: Marta Żmuda-Trzebiatowska, Edyta Herbuś, Natalia Kukulska czy Czesław Mozil, jest w trakcie tworzenia nowej kolekcji.
– Znajdą się w niej przede wszystkim długie spódnice, tuniki i trochę kardiganów – zdradziła Agi Jensen, której znakiem rozpoznawczym do tej pory były przede wszystkim kardigany i sukienki.
Projektantka zapowiedziała, że zrezygnuje ze starych tkanin i wprowadza stuprocentową bawełnę, barwioną w specjalnym procesie.
– Mała część kolekcją będzie też poświęcona panom – dodała Agi Jensen w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Oprócz pracy nad nowymi projektami, artystka wraz ze swoją marką Agi Jensen Design przygotowuje się do nowej sesji katalogowej, a w listopadzie wraz z innymi polskimi projektantami będzie uczestniczyła w specjalnej akcji, których szczegółów nie może jeszcze zdradzić.
– Będziemy robić prezent dla polskich odbiorców, wprowadzać bardzo fajne promocje naszych produktów. Agi Jensen Design wychodzi z produktem naszym bestsellerowym, czyli z kardiganem i z jesienno-zimowym płaszczem z kapturem – powiedziała jedynie projektantka.
Agi Jensen projektuje dopiero od roku. Jak przyznaje w wywiadach, jej przygoda z ubraniami zaczęła się dlatego, że w sklepach nic nie mogła dla siebie znaleźć. Szukała rzeczy kobiecych, zmysłowych, wygodnych i oryginalnych. I takie w końcu zaczęła szyć. Niedawno ubrania z jej kolekcji znalazły się we włoskim wydaniu Vogue'a.
Czytaj także
- 2024-11-12: Świadoma sztuczna inteligencja może powstać jeszcze w tej dekadzie. Tego dotyczy dzisiejszy wyścig zbrojeń
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-05-22: Siedzący tryb życia sprzyja garbieniu się. Polacy opracowali koszulkę pomagającą zachować prawidłową postawę ciała
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.