Newsy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

2024-04-24  |  06:16

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Artystka podkreśla, że bardziej od słodyczy, zestawu kosmetyków, perfum, apaszki czy modnego gadżetu woli prezenty wykonane specjalnie z myślą o niej. Wtedy ma poczucie, że osoba, która podarowała jej taki upominek, włożyła w niego całe swoje serce i to sprawia jej ogromną przyjemność.

– Ja zazwyczaj dostaję fajne prezenty, zresztą ja się zawsze cieszę z wszystkiego, co dostaję, a najbardziej cieszą mnie rękodzieła, czyli jak ktoś mi coś namaluje albo coś napisze, jakiś wiersz. To są najfajniejsze prezenty – mówi agencji Newseria Lifestyle Aleksandra Popławska.

Aktorka zapewnia też, że ona sama nie ma problemu z wyborem odpowiednich prezentów dla rodziny czy znajomych. Zawsze kieruje się intuicją i trafia w gust osoby, którą obdarowuje.

– Lubię dawać prezenty i zawsze myślę sobie: po pierwsze, co ja bym chciała dostać, a po drugie, znając osobę, której wręczam, co mi się wydaje, że ona chciałaby dostać. Wydaje mi się, że wszystkie prezenty, które wręczam, są trafione – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.