Newsy

Anna Dereszowska nagrywa płytę. Zaśpiewa piosenki filmowe w nowych aranżacjach

2014-04-01  |  07:00
Aktorka filmowa i teatralna Anna Dereszowska wraz z zespołem Machina del Tango rozpoczęła prace nad kolejnym albumem. Na krążku znajdą się covery utworów promujących m.in. filmy „Vabank”, „GoldenEye” oraz „Kabaret”.

Grupa Machina del Tango powstała w 2001 roku z inicjatywy pianistki i kompozytorki Urszuli Borkowskiej. W 2009 roku, we współpracy z Anną Dereszowską, nagrana została płyta „Tangomania”, na której dominowały najsłynniejsze polskie tanga. Tym razem formacja postanowiła wykonać utwory powiązane z filmami.

Nagrywamy wspólnie z Machiną del Tango naszą drugą płytę, tym razem z piosenkami filmowymi. Aranżacje pomogła stworzyć nam Urszula Borkowska. Nagrane są już melodie i muszę przyznać, że brzmią one fantastycznie – stwierdza aktorka.

Dereszowska zdradza, że na najnowszej produkcji posłuchać będzie można popularnych utworów w całkowicie odmiennej stylistyce.

 – Dominują znane utwory, które dla większość słuchaczy będą znajome. Na płycie pojawią się takie hity, jak: „GoldenEye” oraz „Roxanne”, a także polskie utwory. Jest m.in. świetnie  zaaranżowane „Uciekaj moje serce”, a także piosenki z filmów „Zmruż oczy” oraz „Vabank” – mówi agencji Newseria Lifestyle Dereszowska.

Aktorka, oprócz współpracy z Machina del Tango, ma na koncie jeden solowy album pt. „Już nie zapomnisz mnie”. Ponadto Dereszowska występowała w teledyskach zespołu De Mono oraz Buldog.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.