Newsy

Anna Dereszowska nagrywa płytę. Zaśpiewa piosenki filmowe w nowych aranżacjach

2014-04-01  |  07:00
Aktorka filmowa i teatralna Anna Dereszowska wraz z zespołem Machina del Tango rozpoczęła prace nad kolejnym albumem. Na krążku znajdą się covery utworów promujących m.in. filmy „Vabank”, „GoldenEye” oraz „Kabaret”.

Grupa Machina del Tango powstała w 2001 roku z inicjatywy pianistki i kompozytorki Urszuli Borkowskiej. W 2009 roku, we współpracy z Anną Dereszowską, nagrana została płyta „Tangomania”, na której dominowały najsłynniejsze polskie tanga. Tym razem formacja postanowiła wykonać utwory powiązane z filmami.

Nagrywamy wspólnie z Machiną del Tango naszą drugą płytę, tym razem z piosenkami filmowymi. Aranżacje pomogła stworzyć nam Urszula Borkowska. Nagrane są już melodie i muszę przyznać, że brzmią one fantastycznie – stwierdza aktorka.

Dereszowska zdradza, że na najnowszej produkcji posłuchać będzie można popularnych utworów w całkowicie odmiennej stylistyce.

 – Dominują znane utwory, które dla większość słuchaczy będą znajome. Na płycie pojawią się takie hity, jak: „GoldenEye” oraz „Roxanne”, a także polskie utwory. Jest m.in. świetnie  zaaranżowane „Uciekaj moje serce”, a także piosenki z filmów „Zmruż oczy” oraz „Vabank” – mówi agencji Newseria Lifestyle Dereszowska.

Aktorka, oprócz współpracy z Machina del Tango, ma na koncie jeden solowy album pt. „Już nie zapomnisz mnie”. Ponadto Dereszowska występowała w teledyskach zespołu De Mono oraz Buldog.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.