Newsy

Anna Dereszowska: Staram się zawsze robić coś dobrego dla świata. Może dlatego Polacy dobrze mnie oceniają

2014-11-10  |  06:50

Anna Dereszowska jest najlepiej postrzeganą przez społeczeństwo polską gwiazdą – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Philips. Gwiazda serialu Przyjaciółki wierzy, że tak pozytywna ocena wynika z tego, że zawsze stara się robić coś dobrego dla innych ludzi.

Firma Philips przeprowadziła badania fokusowe, aby wyłonić nową ambasadorkę swoich produktów. Z badań wynika, że Polacy najlepiej postrzegają Annę Dereszowską. Zdaniem ankietowanych aktorka jest kobietą aktywną i pewną siebie. Dereszowska przyznaje, że tak pochlebna opinia widzów i internautów jest dla niej wyjątkowym wyróżnieniem.

To niezwykła przyjemność słyszeć o sobie, że to nie jest zasługa tego, że lubi mnie ktoś z zarządu, tylko tego, że przeprowadzono badania i rzeczywiście dobrze się kojarzę, za co serdecznie dziękuję, jest mi naprawdę niezmiernie miło – mówi Anna Dereszowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Gwiazda serialu Przyjaciółki uważa, że przyczyną tak pozytywnej oceny może być jej tryb życia.

To, że jest dla mnie istotna moja córa, moja rodzina, że próbuję z różnym skutkiem, ale próbuję, nieustannie dzielić swoje życie pomiędzy pracę zawodową i rodzinę, że staram się robić coś dobrego dla świata, oczywiście na swoja skalę i swoje możliwości – myślę, że to wszystko wpłynęło na państwa decyzję – mówi Anna Dereszowska.

Dereszowska już od kilku lat jest zaangażowana w działalność charytatywną m.in. współpracuje z ośrodkiem preadopcyjnym w Otwocku, gdzie rodzice zostawiają dzieci zaraz po urodzeniu. Ostatnio aktorka podjęła współpracę z telewizją TVN Style przy produkcji filmu dokumentalnego Trzy na godzinę. Dokument przedstawia problem przemocy seksualnej wobec kobiet w Indiach. Anna Dereszowska wyjechała do Delhi, gdzie spotkała się z ofiarami gwałtów. Gwiazda przyznaje, że praca przy filmie była dla niej bardzo trudna i wykańczająca emocjonalnie.

To jest taki moment graniczny w moim życiu z dwóch powodów. Z jednej strony był ten film, a z drugiej – śmierć Ani Przybylskiej, która nas wszystkich dotknęła bardzo. Anię znałam długo, dlatego to, co się wydarzyło, bardzo zmieniło priorytety. W takich momentach człowiek zdaje sobie sprawę z tego, jakimi błahostkami często się przejmuje, a co tak naprawdę w życiu jest istotne i że mamy bardzo mało czasu – mówi Anna Dereszowska.

Na podstawie wyników badań firma Philips postanowiła nawiązać współpracę z Anną Dereszowską. Będzie ona reklamować produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania zbędnego owłosienia i pielęgnacji twarzy.

Te produkty, które reklamuję, rzeczywiście stosuję. Jest kilka takich, które kocham i których bym nie oddała i nie oddam, ale którymi obdaruję swoich najbliższych, nie tylko kobiety, choć to kategoria beauty – mówi Anna Dereszowska.

Filmy reklamowe będą emitowane na kanale YouTube, serwisach VoD oraz w mediach społecznościowych. Anna Dereszowska będzie ambasadorką marki Philips przez najbliższy rok.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.