Mówi: | Anna Dereszowska |
Funkcja: | aktorka |
Anna Dereszowska: Staram się zawsze robić coś dobrego dla świata. Może dlatego Polacy dobrze mnie oceniają
Anna Dereszowska jest najlepiej postrzeganą przez społeczeństwo polską gwiazdą – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Philips. Gwiazda serialu „Przyjaciółki” wierzy, że tak pozytywna ocena wynika z tego, że zawsze stara się robić coś dobrego dla innych ludzi.
Firma Philips przeprowadziła badania fokusowe, aby wyłonić nową ambasadorkę swoich produktów. Z badań wynika, że Polacy najlepiej postrzegają Annę Dereszowską. Zdaniem ankietowanych aktorka jest kobietą aktywną i pewną siebie. Dereszowska przyznaje, że tak pochlebna opinia widzów i internautów jest dla niej wyjątkowym wyróżnieniem.
– To niezwykła przyjemność słyszeć o sobie, że to nie jest zasługa tego, że lubi mnie ktoś z zarządu, tylko tego, że przeprowadzono badania i rzeczywiście dobrze się kojarzę, za co serdecznie dziękuję, jest mi naprawdę niezmiernie miło – mówi Anna Dereszowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Gwiazda serialu „Przyjaciółki” uważa, że przyczyną tak pozytywnej oceny może być jej tryb życia.
– To, że jest dla mnie istotna moja córa, moja rodzina, że próbuję z różnym skutkiem, ale próbuję, nieustannie dzielić swoje życie pomiędzy pracę zawodową i rodzinę, że staram się robić coś dobrego dla świata, oczywiście na swoja skalę i swoje możliwości – myślę, że to wszystko wpłynęło na państwa decyzję – mówi Anna Dereszowska.
Dereszowska już od kilku lat jest zaangażowana w działalność charytatywną m.in. współpracuje z ośrodkiem preadopcyjnym w Otwocku, gdzie rodzice zostawiają dzieci zaraz po urodzeniu. Ostatnio aktorka podjęła współpracę z telewizją TVN Style przy produkcji filmu dokumentalnego „Trzy na godzinę”. Dokument przedstawia problem przemocy seksualnej wobec kobiet w Indiach. Anna Dereszowska wyjechała do Delhi, gdzie spotkała się z ofiarami gwałtów. Gwiazda przyznaje, że praca przy filmie była dla niej bardzo trudna i wykańczająca emocjonalnie.
– To jest taki moment graniczny w moim życiu z dwóch powodów. Z jednej strony był ten film, a z drugiej – śmierć Ani Przybylskiej, która nas wszystkich dotknęła bardzo. Anię znałam długo, dlatego to, co się wydarzyło, bardzo zmieniło priorytety. W takich momentach człowiek zdaje sobie sprawę z tego, jakimi błahostkami często się przejmuje, a co tak naprawdę w życiu jest istotne i że mamy bardzo mało czasu – mówi Anna Dereszowska.
Na podstawie wyników badań firma Philips postanowiła nawiązać współpracę z Anną Dereszowską. Będzie ona reklamować produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania zbędnego owłosienia i pielęgnacji twarzy.
– Te produkty, które reklamuję, rzeczywiście stosuję. Jest kilka takich, które kocham i których bym nie oddała i nie oddam, ale którymi obdaruję swoich najbliższych, nie tylko kobiety, choć to kategoria beauty – mówi Anna Dereszowska.
Filmy reklamowe będą emitowane na kanale YouTube, serwisach VoD oraz w mediach społecznościowych. Anna Dereszowska będzie ambasadorką marki Philips przez najbliższy rok.
Czytaj także
- 2025-06-25: Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-06-05: Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet
- 2025-06-26: Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.