Newsy

Anna Mucha o publikacji nagiego zdjęcia: chciałam zachować się przyzwoicie. Nawet w nieprzyzwoitym kontekście

2016-08-31  |  07:10

Aktorka opublikowała nagie zdjęcie, ponieważ chciała się zachować honorowo. Jej zdaniem ludzie są dziś zbyt niesłowni, a wyraz „honor” stał się miałki i pozbawiony znaczenia. Czuła więc potrzebę wywiązania się z danej fanom obietnicy.

Po ćwierćfinałowym meczu EURO 2016 między Polską a Portugalią, Anna Mucha opublikowała na Instagramie filmik, na którym ona i jej partner kibicują drużynie biało-czerwonych. Wideo zyskało ogromną popularność, a aktorka dodatkowo zachęciła fanów do kolejnych odsłon. W zamian za 125 tys. wyświetleń obiecała opublikować w sieci swoje nagie zdjęcie.

– No cóż, słowo się rzekło, kobyłka u płotu. Kobyłka na Instagramie. Także nieopatrznie rzuciłam hasło pt. że jeżeli będę miała więcej widzów, to coś tam. I się stało – mówi Anna Mucha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Filmik błyskawicznie przekroczył wspomnianą przez gwiazdę liczbę wyświetleń. W odpowiedzi na reakcję fanów aktorka opublikowała nagie zdjęcie. Twierdzi, że chciała się zachować honorowo i wywiązać z obietnicy. Jej zdaniem słowo „honor” straciło bowiem w dzisiejszych czasach znaczenie, stało się wytarte i miałkie.

– Rzeczywistość, która nas otacza, jest tak niesłowna, że poczułam taką społeczną potrzebę dotrzymywania słowa i udowodnienia, że po prostu należy się zachowywać przyzwoicie. Nawet w nieprzyzwoitym kontekście mówi Anna Mucha.

Film pokazujący aktorkę i jej partnera podczas oglądania meczu ma obecnie 141 tys. wyświetleń. Nagie zdjęcie gwiazdy polubiło natomiast ponad 5,5 tys. użytkowników Instagrama.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.