Newsy

Anna Popek marzy o byciu kurą domową

2013-10-02  |  00:07

Annę Popek po prawie 20 latach zmęczyła telewizja i bycie w centrum wydarzeń. – Marzę o tym, żeby być kurą domową, żeby siedzieć w domu, zajmować się obiadem, przygotowaniem lekcji z dziećmi i takimi czynnościami zupełnie prozaicznymi - wyznała prezenterka.

– Marzy mi się to, żeby kobiety znowu zaczęły być doceniane za to, że po prostu ładnie wyglądają i są w stanie spędzić czas w domu, przygotowując ten dom na przyjęcie mężczyzny. Żeby jak takie dawne kapłanki domowego ogniska dbały o dobrą atmosferę i o taką moralną zawartość tego, co się dzieje w domu - opowiada Popek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jednocześnie dodaje, że na razie na pozostanie w domu nie może sobie pozwolić.

– Nie mogę tego robić. Warunki są takie ekonomiczne, jakie są i pewnie większość kobiet tego doświadcza, że po prostu muszą chodzić do pracy. Ale marzy mi się to, żeby doceniono kobiety, które potrafią prowadzić dom. Kobiety, dla których ważne tak samo jak kariera jest to, żeby ich dzieci były dobrze wychowane, wychowane na dobrych ludzi, a nie tylko zadbane w sposób materialny – przyznaje Popek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.