Mówi: | Beata Sadowska |
Funkcja: | dziennikarka, prezenterka |
Beata Sadowska: Czasami czujemy, że życie nas uwiera i chcemy coś zmienić. Boimy się jednak i nie wiemy, jak postawić pierwszy krok
Dziennikarka ma nadzieję, że „AutentycznE rozmowy w E-Transicie” są dla odbiorców inspiracją, wskazówką i motywacją do wyjścia poza swój szablon, odrzucenia wieloletniej strefy komfortu i rozpoczęcia nowej życiowej przygody. Do mobilnego studia urządzonego w samochodzie dostawczym Beata Sadowska zaprasza bowiem takie osoby, które mają odwagę podążać za marzeniami, rozwijają swoje pasje i dla innych mogą być wzorem do naśladowania. Prezenterka przyznaje, że ona sama również nie lubi stać w miejscu, dlatego imponują jej właśnie tacy ludzie, którzy mają w życiu określone cele i nie boją się zmian.
Beata Sadowska prowadzi liczne warsztaty, webinary i wykłady dotyczące harmonii życiowej, zdrowego odżywiania i biegania. Nadal jest również aktywna w sferze dziennikarskiej: nagrywa programy, realizuje podcasty i pisze felietony. Dużo satysfakcji przynosi jej też projekt „AutentycznE rozmowy w E-Transicie”.
– Jest to fantastyczny projekt – wywiady z ludźmi, do których możemy zadzierać głowę. I nie chodzi o wzrost, chodzi o wychodzenie ze strefy komfortu, o odwagę podążania za marzeniami, o to, żeby żyć pasją i z pasją. Żeby mieć w sobie gotowość do zmiany, żeby się nie bać, żeby rozłożyć skrzydła i po prostu pofrunąć. Więc ja się z tego totalnie cieszę, bo bardzo wierzę, że tacy ludzie są nieprawdopodobną inspiracją – mówi agencji Newseria Lifestyle Beata Sadowska.
Gościem pierwszego odcinka cyklu emitowanego na kanale YouTube była Maja Włoszczowska – polska kolarka górska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy. W kolejnym wydaniu Beata Sadowska rozmawiała natomiast ze swoim partnerem Pawłem Kunachowiczem, który zrezygnował z kariery radcy prawnego i wybrał życie w górach – tuż pod Mont Blanc. Teraz jest przewodnikiem wysokogórskim i instruktorem narciarstwa.
– My czasami czujemy, że życie nas uwiera, że chcemy coś zmienić, ale nie wiemy, jak postawić pierwszy krok, albo też wiemy, ale się tego zwyczajnie boimy. A ci ludzie pokazują, że można odwrócić swoje życie, można wziąć sprawy w swoje ręce, być szczęśliwym i nie narzekać. Więc nawet na samą myśl o tym projekcie uśmiecham się od ucha do ucha – mówi prezenterka.
Do tej pory w projekcie gościły także Beata Pawlikowska, Agnieszka Cegielska i Karolina Gorczyca.
Beata Sadowska jest również ambasadorką kampanii Dotykam=Wygrywam i w jej ramach spotyka się z kobietami w całej Polsce, zachęcając je do samobadania piersi, które pozwala wykryć nowotwór już we wczesnym etapie. Dziennikarka zainicjowała także akcję „Me time”, czyli „Mój czas”. W ten sposób przekonuje panie, by każdego dnia podarowały sobie kwadrans i wykorzystały go na swoje ulubione czynności.
Czytaj także
- 2025-06-30: Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
- 2025-05-06: Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań
- 2025-05-08: Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-04-01: Małgorzata Potocka: Jestem absolutnie oddana mojemu teatrowi. Jak się robi teatr z pasji, to nie trzeba odpoczywać
- 2024-12-23: Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-11-27: Beata Tadla: Ludziom się wydaje, że na wizji wkładamy jakąś maskę, żeby nie pokazywać swojego stosunku do tego, o czym mówimy
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.