Mówi: | Beata Sadowska |
Funkcja: | dziennikarka, prezenterka |
Beata Sadowska: Czasami czujemy, że życie nas uwiera i chcemy coś zmienić. Boimy się jednak i nie wiemy, jak postawić pierwszy krok
Dziennikarka ma nadzieję, że „AutentycznE rozmowy w E-Transicie” są dla odbiorców inspiracją, wskazówką i motywacją do wyjścia poza swój szablon, odrzucenia wieloletniej strefy komfortu i rozpoczęcia nowej życiowej przygody. Do mobilnego studia urządzonego w samochodzie dostawczym Beata Sadowska zaprasza bowiem takie osoby, które mają odwagę podążać za marzeniami, rozwijają swoje pasje i dla innych mogą być wzorem do naśladowania. Prezenterka przyznaje, że ona sama również nie lubi stać w miejscu, dlatego imponują jej właśnie tacy ludzie, którzy mają w życiu określone cele i nie boją się zmian.
Beata Sadowska prowadzi liczne warsztaty, webinary i wykłady dotyczące harmonii życiowej, zdrowego odżywiania i biegania. Nadal jest również aktywna w sferze dziennikarskiej: nagrywa programy, realizuje podcasty i pisze felietony. Dużo satysfakcji przynosi jej też projekt „AutentycznE rozmowy w E-Transicie”.
– Jest to fantastyczny projekt – wywiady z ludźmi, do których możemy zadzierać głowę. I nie chodzi o wzrost, chodzi o wychodzenie ze strefy komfortu, o odwagę podążania za marzeniami, o to, żeby żyć pasją i z pasją. Żeby mieć w sobie gotowość do zmiany, żeby się nie bać, żeby rozłożyć skrzydła i po prostu pofrunąć. Więc ja się z tego totalnie cieszę, bo bardzo wierzę, że tacy ludzie są nieprawdopodobną inspiracją – mówi agencji Newseria Lifestyle Beata Sadowska.
Gościem pierwszego odcinka cyklu emitowanego na kanale YouTube była Maja Włoszczowska – polska kolarka górska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy. W kolejnym wydaniu Beata Sadowska rozmawiała natomiast ze swoim partnerem Pawłem Kunachowiczem, który zrezygnował z kariery radcy prawnego i wybrał życie w górach – tuż pod Mont Blanc. Teraz jest przewodnikiem wysokogórskim i instruktorem narciarstwa.
– My czasami czujemy, że życie nas uwiera, że chcemy coś zmienić, ale nie wiemy, jak postawić pierwszy krok, albo też wiemy, ale się tego zwyczajnie boimy. A ci ludzie pokazują, że można odwrócić swoje życie, można wziąć sprawy w swoje ręce, być szczęśliwym i nie narzekać. Więc nawet na samą myśl o tym projekcie uśmiecham się od ucha do ucha – mówi prezenterka.
Do tej pory w projekcie gościły także Beata Pawlikowska, Agnieszka Cegielska i Karolina Gorczyca.
Beata Sadowska jest również ambasadorką kampanii Dotykam=Wygrywam i w jej ramach spotyka się z kobietami w całej Polsce, zachęcając je do samobadania piersi, które pozwala wykryć nowotwór już we wczesnym etapie. Dziennikarka zainicjowała także akcję „Me time”, czyli „Mój czas”. W ten sposób przekonuje panie, by każdego dnia podarowały sobie kwadrans i wykorzystały go na swoje ulubione czynności.
Czytaj także
- 2024-12-23: Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-11-27: Beata Tadla: Ludziom się wydaje, że na wizji wkładamy jakąś maskę, żeby nie pokazywać swojego stosunku do tego, o czym mówimy
- 2024-10-24: Pracownicy deklarują mocne zaangażowanie w swoją pracę. Rzadko czują wsparcie od pracodawców
- 2024-12-04: Zmęczenie i spadek motywacji coraz częstszym problem polskich pracowników. Niewielu może liczyć na wsparcie pracodawców
- 2024-10-14: UE i USA dążą do zażegnania konfliktu między Izraelem a Iranem. Próby te na razie nie przynoszą efektu
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-10-18: Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.