Newsy

Beata Sadowska: Czasami czujemy, że życie nas uwiera i chcemy coś zmienić. Boimy się jednak i nie wiemy, jak postawić pierwszy krok

2024-01-10  |  06:21

Dziennikarka ma nadzieję, że „AutentycznE rozmowy w E-Transicie” są dla odbiorców inspiracją, wskazówką i motywacją do wyjścia poza swój szablon, odrzucenia wieloletniej strefy komfortu i rozpoczęcia nowej życiowej przygody. Do mobilnego studia urządzonego w samochodzie dostawczym Beata Sadowska zaprasza bowiem takie osoby, które mają odwagę podążać za marzeniami, rozwijają swoje pasje i dla innych mogą być wzorem do naśladowania. Prezenterka przyznaje, że ona sama również nie lubi stać w miejscu, dlatego imponują jej właśnie tacy ludzie, którzy mają w życiu określone cele i nie boją się zmian.

Beata Sadowska prowadzi liczne warsztaty, webinary i wykłady dotyczące harmonii życiowej, zdrowego odżywiania i biegania. Nadal jest również aktywna w sferze dziennikarskiej: nagrywa programy, realizuje podcasty i pisze felietony. Dużo satysfakcji przynosi jej też projekt „AutentycznE rozmowy w E-Transicie”.

– Jest to fantastyczny projekt – wywiady z ludźmi, do których możemy zadzierać głowę. I nie chodzi o wzrost, chodzi o wychodzenie ze strefy komfortu, o odwagę podążania za marzeniami, o to, żeby żyć pasją i z pasją. Żeby mieć w sobie gotowość do zmiany, żeby się nie bać, żeby rozłożyć skrzydła i po prostu pofrunąć. Więc ja się z tego totalnie cieszę, bo bardzo wierzę, że tacy ludzie są nieprawdopodobną inspiracją – mówi agencji Newseria Lifestyle Beata Sadowska.

Gościem pierwszego odcinka cyklu emitowanego na kanale YouTube była Maja Włoszczowska – polska kolarka górska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy. W kolejnym wydaniu Beata Sadowska rozmawiała natomiast ze swoim partnerem Pawłem Kunachowiczem, który zrezygnował z kariery radcy prawnego i wybrał życie w górach – tuż pod Mont Blanc. Teraz jest przewodnikiem wysokogórskim i instruktorem narciarstwa.

– My czasami czujemy, że życie nas uwiera, że chcemy coś zmienić, ale nie wiemy, jak postawić pierwszy krok, albo też wiemy, ale się tego zwyczajnie boimy. A ci ludzie pokazują, że można odwrócić swoje życie, można wziąć sprawy w swoje ręce, być szczęśliwym i nie narzekać. Więc nawet na samą myśl o tym projekcie uśmiecham się od ucha do ucha – mówi prezenterka.

Do tej pory w projekcie gościły także Beata Pawlikowska, Agnieszka Cegielska i Karolina Gorczyca.

Beata Sadowska jest również ambasadorką kampanii Dotykam=Wygrywam i w jej ramach spotyka się z kobietami w całej Polsce, zachęcając je do samobadania piersi, które pozwala wykryć nowotwór już we wczesnym etapie. Dziennikarka zainicjowała także akcję „Me time”, czyli „Mój czas”. W ten sposób przekonuje panie, by każdego dnia podarowały sobie kwadrans i wykorzystały go na swoje ulubione czynności.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.