Newsy

Cleo: brakuje mi czasu na solową karierę

2015-01-16  |  06:55

Bardzo lubię pracować z Donatanem – twierdzi Cleo i zapewnia, że nie zamierza tej współpracy kończyć. Jej zdaniem już wkrótce fani usłyszą kolejne hity duetu, choć niekonieczne inspirowane folkiem. Wokalistka nie ukrywa, że chętnie zajęłaby się solową karierą, ale brakuje jej na to czasu. 

Kilka tygodni temu Donatan na swojej stronie na Facebooku napisał, że nie jest już potrzebny Cleo. Stwierdził, że nauczył ją latać, i jego rola się skończyła. Fani duetu nie mają jednak powodu do obaw – wokalistka zaprzecza jakoby zawodowe drogi jej i Donatana miały się rozejść.

– Donatan tylko zaznaczył, że jestem już gotowa do samodzielnej drogi. Nie wykluczamy jednak, że będziemy jeszcze razem współpracować, bo bardzo lubimy tworzyć coś razem. Myślę, że jeszcze jakieś nasze hity usłyszycie – mówi Cleo w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wylansowana przez duet piosenka „My Słowianie” błyskawicznie stała się hitem. Uplasowała się na drugim miejscu zestawienia AirPlay, a fraza „My Słowianie” znalazła się na pierwszym miejscu rankingu Google Zeitgeist w kategorii Polska muzyka na topie w 2013 roku. Niecałe trzy tygodnie od dnia premiery teledysk promujący singiel został wyświetlony blisko 15 mln razy w serwisie YouTube. Kolejne single duetu Cleo i Donatan, m.in. „Brać”, z miejsca stają się hitami. Cleo przyznaje, że chętnie zajęłaby się także solową karierą, ale brak jej na to czasu.

– Jakby doba miała 50 godzin, to bardzo chętnie przygotowywałabym kolejne projekty, ale na razie mam na tyle napięty plan działania, w tym roku ponad 250 koncertów po całej Polsce i Europie, więc pozostaje tylko czas na studio i wspólną pracę, a co później – zobaczymy. Na pewno nie chce stać w miejscu, nie chcę się zaszufladkować w jakimś konkretnym stylu, więc będę eksperymentować jeszcze – mówi Cleo.

7 listopada ukazał się debiutancki krążek Cleo nagrany wspólnie z Donatanem. Album „Hiper/Chimera”, promowany przez single: „My Słowianie”, „Brać”, „Slavica”, „Cicha woda”, „Ten czas” i „Sztorm”, już dwa dni przed sprzedażą uzyskał status złotej płyty. Płyta zadebiutowała też na pierwszym miejscu listy najlepiej sprzedających się nośników muzycznych na polskim rynku OLiS.

 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.