Newsy

Cleo komplementuje taniec Jolanty Pieńkowskiej

2013-12-09  |  09:00
Po sukcesie albumu „Równonoc”, Donatan postanowił nagrać kolejny utwór w podobnym, etnicznym klimacie. Opublikowany w listopadzie singiel oraz teledysk „My Słowianie” z udziałem wokalistki Cleo, natychmiast zdobył ogromną popularność. Przebój porwał m.in. Jolantę Pieńkowską, która z nieukrywaną radością tańczyła w jego rytmie w programie "Dzień Dobry TVN".

Singiel Donatana i Cleo szybko pojawił się w głównych rozgłośniach radiowych. Wykonawcy zostali zaproszeni m.in. do programu „Dzień Dobry TVN”, gdzie wykonali przebój „My Słowianie”. Piosenkarka nie kryje zadowolenia z występu w telewizji.

– Ogromnie się cieszę, że wszyscy tak dobrze się bawili – ocenia Cleo. – Uważam, że Pani Pieńkowska wypadła rewelacyjnie. Zawsze twierdziłam, że muzyka powinna dawać dobrą energię. To, że Pani Jolanta do nas dołączyła na scenie wyszło naprawdę świetnie – dodaje wokalistka w wywiadzie dla agencji Newseria Lifestyle.

Wideo „My Słowianie” już od premiery w sieci cieszy się sporym zainteresowaniem. Teledysk w ciągu dwóch dni od pojawienia się na platformie YouTube został odtworzony ponad 2,5 miliona razy, co jest rekordem polskiego internetu. Do tej pory klip Donatana i Cleo zdobył 24 miliony wyświetleń. O piosence pisał także portal BBC jako o jednym z najciekawszych i najpopularniejszych internetowych zjawisk.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.