Mówi: | Cleo |
Funkcja: | wokalistka |
Cleo komplementuje taniec Jolanty Pieńkowskiej
Singiel Donatana i Cleo szybko pojawił się w głównych rozgłośniach radiowych. Wykonawcy zostali zaproszeni m.in. do programu „Dzień Dobry TVN”, gdzie wykonali przebój „My Słowianie”. Piosenkarka nie kryje zadowolenia z występu w telewizji.
– Ogromnie się cieszę, że wszyscy tak dobrze się bawili – ocenia Cleo. – Uważam, że Pani Pieńkowska wypadła rewelacyjnie. Zawsze twierdziłam, że muzyka powinna dawać dobrą energię. To, że Pani Jolanta do nas dołączyła na scenie wyszło naprawdę świetnie – dodaje wokalistka w wywiadzie dla agencji Newseria Lifestyle.
Wideo „My Słowianie” już od premiery w sieci cieszy się sporym zainteresowaniem. Teledysk w ciągu dwóch dni od pojawienia się na platformie YouTube został odtworzony ponad 2,5 miliona razy, co jest rekordem polskiego internetu. Do tej pory klip Donatana i Cleo zdobył 24 miliony wyświetleń. O piosence pisał także portal BBC jako o jednym z najciekawszych i najpopularniejszych internetowych zjawisk.
Czytaj także
- 2023-02-13: Małgorzata Rozenek-Majdan: Nie wyjeżdżam nigdzie na ferie, bo dopiero zaczęłam pracę marzeń. Teraz skupiam się na „Dzień Dobry TVN”
- 2020-09-25: Paula Tumala: Dzięki Donatanowi moje życie nabrało kolorów. Wiele kobiet chciałoby być na moim miejscu i jestem mu dozgonnie wdzięczna, że wybrał mnie jako Słowiankę
- 2019-12-10: Cleo: „The Voice Kids” to skarbnica talentów. Dzieci ocenia się najtrudniej
- 2019-12-02: Cleo: Występ Viki Gabor to pełna profeska. Jestem zafascynowana jej niesamowitym talentem
- 2017-05-12: Cleo: „My Słowianie” w greckiej telewizji bardzo poprawiło mi humor. Świetnie to wyszło
- 2017-05-18: Cleo: niebawem pojawią się moje kolejne single. Mam już dużo utworów nagranych, ale planuje jeszcze nakręcić teledyski
- 2015-12-29: Gwiazdy lubią pracować w sylwestra. Agnieszka Kaczorowska, Stefano Terrazzino i Cleo wystąpią podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów 2015
- 2015-08-31: Cleo: Udział w „Tańcu z Gwiazdami” to spełnienie marzeń. Od dziecka chciałam tańczyć
- 2015-06-11: Ola Ciupa chudnie. Donatan nie jest zadowolony
- 2015-06-08: Cleo: Monika nas godnie reprezentowała. Widzów Eurowizji mógłby oczarować LemON
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.