Newsy

Cleo komplementuje taniec Jolanty Pieńkowskiej

2013-12-09  |  09:00
Po sukcesie albumu „Równonoc”, Donatan postanowił nagrać kolejny utwór w podobnym, etnicznym klimacie. Opublikowany w listopadzie singiel oraz teledysk „My Słowianie” z udziałem wokalistki Cleo, natychmiast zdobył ogromną popularność. Przebój porwał m.in. Jolantę Pieńkowską, która z nieukrywaną radością tańczyła w jego rytmie w programie "Dzień Dobry TVN".

Singiel Donatana i Cleo szybko pojawił się w głównych rozgłośniach radiowych. Wykonawcy zostali zaproszeni m.in. do programu „Dzień Dobry TVN”, gdzie wykonali przebój „My Słowianie”. Piosenkarka nie kryje zadowolenia z występu w telewizji.

– Ogromnie się cieszę, że wszyscy tak dobrze się bawili – ocenia Cleo. – Uważam, że Pani Pieńkowska wypadła rewelacyjnie. Zawsze twierdziłam, że muzyka powinna dawać dobrą energię. To, że Pani Jolanta do nas dołączyła na scenie wyszło naprawdę świetnie – dodaje wokalistka w wywiadzie dla agencji Newseria Lifestyle.

Wideo „My Słowianie” już od premiery w sieci cieszy się sporym zainteresowaniem. Teledysk w ciągu dwóch dni od pojawienia się na platformie YouTube został odtworzony ponad 2,5 miliona razy, co jest rekordem polskiego internetu. Do tej pory klip Donatana i Cleo zdobył 24 miliony wyświetleń. O piosence pisał także portal BBC jako o jednym z najciekawszych i najpopularniejszych internetowych zjawisk.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.