Mówi: | Ewa Kasprzyk |
Funkcja: | aktorka |
Do sklepów trafiła książka Ewy Kasprzyk o jej historiach miłosnych
Ewa Kasprzyk napisała książkę o mężczyznach jej życia. Zapewnia jednak, że nie ujawni pikantnych szczegółów. Pomysł na książkę "Mił.ość" podsunął Ewie Kasprzyk Maciej Kędziak, zastępca redaktor naczelnej "Gali". Zaczęło się od wywiadu, po którym dziennikarz stwierdził, że Ewa Kasprzyk jest dla niego bardzo interesująca jako postać. To wyznanie zaowocowało współpracą.
– Jest tu o mężczyznach mojego życia, ale tak ogólnie. Książka nosi tytuł "Mił.ość". W moim życiu były miłości, w których zawsze gdzieś ta ość się znalazła i myślę, że nie ma miłości bez ości – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Kasprzyk.
Kasprzyk zdecydowała się na potrzeby książki otworzyć walizkę, w której trzyma zapiski sprzed trzydziestu lat, z czasów jej młodości.
– Stad też powstał tytuł "Mił.ość", ponieważ odnalazłam siebie w tych zapiskach, odnalazłam siebie sprzed lat. Zawsze pisałam pamiętniki i pisze je do dziś, wiec mogłam też trochę z tego czerpać – mówi aktorka.
Kasprzyk podkreśla, że książka nie jest poradnikiem, ale ma nadzieję, że każdy znajdzie coś, co będzie dla niego ważne w jej książce.
– Ta książka nie daje rad, nie uprawiam tam żadnej filozofii, jeśli chociaż jedno zdanie z tego co napisałam będzie dla kogoś ważne to będzie dla mnie największy sukces – podkreśla Kasprzyk.
Czytaj także
- 2024-08-29: Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej
- 2024-10-21: Ewa Wachowicz: W listopadzie chciałabym wyjechać na pustynię Atakama w Chile i zdobyć kolejny szczyt. Planuję wejść na sześciotysięcznik
- 2024-08-21: Ewa Wachowicz: Nigdy nie pomijam śniadania. Stosuję okno żywieniowe, więc czasem jem je bardzo późno
- 2024-07-15: Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
- 2024-06-03: Filip Chajzer: Ciągły hejt i to, że non stop musiałem z kimś walczyć, przestało mi się spinać ze sobą. Moje 40. urodziny to jest rozpoczęcie gry już na moich zasadach
- 2024-06-18: Filip Chajzer: Bardzo długo nie widziałem sensu życia. Napisałem biografię dla ludzi, którzy tak jak ja przeszli przez depresję
- 2024-06-11: Filip Chajzer: Przyszłości nie chciałbym wiązać z mediami, ale z biznesem. W telewizji chcę być tylko hobbystycznie, bo jestem urodzonym reporterem
- 2024-05-06: Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
- 2024-02-07: Ewa Wachowicz: Tłusty czwartek znosi kalorie i w ten jeden dzień nie obowiązują. Ja zdecydowanie jestem w teamie chrust
- 2024-02-22: Ewa Wachowicz: Mam burzę pomysłów na nowy sezon „Ewa gotuje”. Po podróży do Kambodży jestem zafascynowana smakami azjatyckimi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.