Newsy

Edyta Herbuś: Wojciech Ezzat to dżentelmen. Mamy ze sobą wiele wspólnego

2014-07-16  |  07:10
Edyta Herbuś nie ukrywa, że Wojciech Ezzat zrobił na niej piorunujące wrażenie już w trakcie pierwszego spotkania. Tancerka podkreśla, że laureat trzeciej edycji programu „X-Factor” jest nie tylko świetnym wokalistą, lecz także ma w sobie niebywały urok, elegancję i klasę. Tancerka otrzymała od piosenkarza propozycję zagrania głównej roli w teledysku do jego najnowszego utworu.
 
Miałam okazję zapowiadać kiedyś jego koncert, wtedy go poznałam. Nie widziałam go wcześniej w telewizji. Totalnie mnie zaskoczył, bo na backstage’u był bardzo skoncentrowany, w kąciku, nierzucający się w oczy, widać i czuć było tylko to duże skupienie. A kiedy wyszedł na scenę i zaśpiewał, to się zdziwiłam tym, jaki temperament w nim drzemie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Edyta Herbuś, tancerka.

Herbuś jest zauroczona nie tylko jego głosem zwycięzcy programu „X-Factor”, lecz także osobowością. Tancerka podkreśla, że takich mężczyzn jak on nie spotyka się codziennie.

Jest dżentelmenem, bardzo wyważonym mężczyzną, szalenie eleganckim, z dużą klasa. Lubię takich mężczyzn, ujmuje mnie to. Po krótkiej rozmowie poczułam, że mamy sporo wspólnego, że to fajny chłopak. Pamiętam, jak kończyliśmy to spotkanie, to mówiłam, że bardzo mocno trzymam za niego kciuki, bo bije od niego super energia. Na szczęście długo nie musiałam czekać na kolejne spotkanie – mówi Edyta Herbuś.

Tancerka otrzymała od piosenkarza propozycję zagrania głównej roli w teledysku do jego najnowszego utworu – „Radość”. Herbuś podkreśla, że jest bardzo zadowolona z efektów tej współpracy. Kilka dni temu pojawiła się na oficjalnej premierze klipu.

Prywatnie Edyta Herbuś związana jest z reżyserem Mariuszem Trelińskim. Para przechodziła ostatnio poważny kryzys, ale obydwoje postanowili dać sobie drugą szansę. W sieci pojawiło się romantyczne zdjęcie, które potwierdza, że znów są razem, a łączące ich uczucie nie wygasło.

Nie mam pojęcia, kto jest jego autorem. Mnie również się ono bardzo podoba, ukradłam z internetu, skopiowałam po prostu – komentuje Edyta Herbuś.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.