Newsy

Egzemplarz „25 magazine” Anji Rubik kosztuje 275 zł. Modelka na nim jednak nie zarabia

2014-02-10  |  07:25
„25 magazine” to ekskluzywne pismo, które można kupić jedynie w wybranych miejscach. Egzemplarz kosztuje 275 złotych. Anja Rubik, redaktor naczelna magazynu, twierdzi, że nie może kosztować mniej ze względu na wysoki koszt druku. Jak podkreśla modelka, sama nic na tym przedsięwzięciu nie zarabia.

To nie jest tak naprawdę magazyn, tylko to jest bardziej coś, co się kolekcjonuje. Jest to książka. Ona jest droga, dlatego że druk tej książki jest niesamowity. I nikt nie zarabia na tym żadnych pieniędzy. To jest w sumie prawie pokrycie samego tworzenia tego magazynu, ledwo co – mówi agencji Informacyjnej Newseria Lifestyle Anja Rubik.

Modelka i jej mąż Sasha Knezević przejęli „25 Magazine” w 2010 roku od przyjaciela – właściciela gazety. Modelka pracowała nad nową formą magazynu półtora roku. Pomagał jej zaledwie kilkuosobowy team, w tym także mąż. Pierwszy numer ukazał się dopiero w 2012 roku.

Anji Rubik zależało, by „25 magazine” był magazynem, który inspiruje. Nie brak w nim erotyki i odważnych sesji zdjęciowych, które wzbudziły kontrowersje. Modelce udało się zaprosić do współpracy m.in. takie osoby, jak fotografkę Annie Leibovitz oraz rapera Kanye West. Każde wydanie magazynu ma inny motyw przewodni. Pierwszy poświęcony był fotografkom, drugi kobietom, które odniosły sukces w modzie i sztuce. W najnowszym numerze głównym tematem jest narcyzm.

„25 Magazine” ukazuje się co pół roku. W Polce można go kupić w sklepach La Manii oraz drogerii GaliLu (także poprzez stronę internetową).

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.