Newsy

Basia Richard, stylistka gwiazd Hollywood: Kamilla Baar, Margaret i Magdalena Cielecka to najlepiej ubrane polskie gwiazdy

2016-08-03  |  06:45

Rihanna to zdaniem Basi Richard najlepiej ubrana artystka świata. Stylistce podoba się także wizerunek Jennifer Lawrence, podkreślający radosną osobowość gwiazdy, oraz Anji Rubik, która umiejętnie łączy codzienny styl z wieczorową elegancją. Spośród polskich gwiazd Basia Richard za najlepiej ubrane uznaje Kamillę Baar, Magdalenę Cielecką i Margaret.

Basia Richard od ponad dziesięciu lat pracuje w Hollywood jako stylistka. Współpracowała z takimi gwiazdami jak Selena Gomez, Sarah Hyland, Hillary Duff i Irina Shayk. Polska stylistka uważnie obserwuje styl ubierania największych światowych gwiazd – jej zdaniem najlepiej ubraną artystką jest Rihanna. Podoba jej się także styl niemieckiej aktorki i modelki Diane Kruger.

– Sama się ubiera, dla mnie to jest ważny wyznacznik, ma świetny styl. Blake Lively, która też się sama ubiera, teraz jest w ciąży i też wygląda rewelacyjnie. Nie wiem, jak ona to robi bez stylistki, ale naprawdę ma świetny gust i dobrze się ubiera – mówi Basia Richard agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W piątce najlepiej ubranych gwiazd świata – według Basi Richard – znalazła się także Jennifer Lawrence. Stylistka twierdzi, że gwiazda „Igrzysk śmierci” i „Poradnika pozytywnego myślenia” ma świetne poczucie humoru, które znajduje odzwierciedlenie w jej stylu ubierania.

– Uwielbiam też styl Anji Rubik, która też się sama ubiera, uwielbiam, jak to łączy, ten styl taki codzienny z elegancją wieczorową. To jest moja piątka – mówi Basia Richard. 

Spośród polskich gwiazd za najbardziej stylową stylistka uznała Kamillę Baar, która łączy klasyczną elegancję z odrobiną nonszalancji. Zdaniem Basi Richard gwiazda filmu „Vinci” dobrze czuje się w tym, co ma na sobie i nigdy nie sprawia wrażenia przebranej.

– Lubię Margaret, może dlatego, że ona jest bardziej hollywoodzka i lubi fajne połączenia. Czasami może jej to tak dobrze nie wychodzi, czasami to wychodzi rewelacyjnie, ale mi się podoba, że ona robi zupełnie coś innego niż cała reszta – mówi Basia Richard. 

Stylistce podoba się również styl Magdaleny Cieleckiej. Jej zdaniem aktorka potrafi świetnie dobrać ubrania do swojej sylwetki.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.