Newsy

Grzegorz Skawiński: Umiem w domu naprawić cieknący kran i wymienić uszczelkę

2022-04-13  |  06:31

Z podpowiedzi w programie „Mask Singer” widzowie dowiedzieli się, że lider i wokalista zespołu Kombii nie musi na przykład korzystać z pomocy hydraulika. W awaryjnej sytuacji sam bowiem potrafi znaleźć skuteczne rozwiązanie problemu. Majsterkowanie to jego hobby, ale jak sam przyznaje, nic nie wygra z muzyką i malarstwem. Choć ta druga pasja jest mniej znana, to również jest w stanie całkowicie go pochłonąć.

Grzegorz Skawiński zaznacza, że absolutnie nie czuje się fachowcem, ale gdy tylko jest taka potrzeba, to sam potrafi poradzić sobie w domu z różnymi awariami i usterkami. To proste, ale niezbędne czynności, które niewątpliwie ułatwiają życie.

– Majsterkuję, w sumie to umiem różne rzeczy w domu naprawić: cieknący kran, wymienić uszczelkę, takie rzeczy, ale to nie jest znowu wielkie majsterkowanie. A jak byłem mały, to jeszcze sklejałem modele samolotów – mówi agencji Newseria Lifestyle Grzegorz Skawiński.

Charyzmatyczny muzyk i wirtuoz gitary rozwija również swoją inną artystyczną pasję. Jak podkreśla, z ogromną przyjemnością zasiada przed sztalugą i przenosi na płótno swoje wizje.

– Oprócz grania muzyki, która jest moją największą życiową pasją, mam też drugą, troszeczkę mniejszą siostrę – maluję obrazy – dodaje.

Podczas pandemii, kiedy nie było koncertów, artysta miał dużo więcej czasu na malowanie. Obok jego obrazów trudno przejść obojętnie. Uwagę odbiorcy niewątpliwie przykuwa mnogość barw, postaci ludzi i zwierząt, symbole, elementy etniczne i fantastyczne. Intryguje również wykorzystanie nieoczywistych surowców: folii, sznurka czy nawet tekturowej podstawki po owocach.

Prace Grzegorza Skawińskiego można było podziwiać w lipcu ubiegłego roku podczas wernisażu „Niepodległość trójkątów” w Glaza Expo-Design przy ul. Długi Targ w Gdańsku. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych adresów związanych z działalnością kulturalną w Trójmieście.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.